gezocht tijdelijk onderdak voor halfinger

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnieknol

gezocht tijdelijk onderdak voor halfinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 18:45

na bijna een jaar weer op nederlandse bodem wordt het komende najaar weer tijd voor een reis.
ik zal rond begin november vertrekken en ik zoek dus een tijdelijke eigenaar voor mijn haflinger Amaryllis voor 6-8 maanden.
10 jaar oud
energiek actief en enthousiast paard met voorkeur naar zoveel mogelijk weidegang.
5x klasse 2 uitgereden (50-65 km) en klasse 3 startgrechtigd
samengesteld mennen klasse 2
enkelspan en dubbelspan ervaring (spangenoot gaat naar mn ouders in vriescheloo groningen).
verder zowel engels als western bereden.

wie vind het leuk om een half jaar een leuke vlotte haflinger tot zijn beschikking te hebben?
Spullen kunnen allemaal mee, en bi interesse ook de kar en enkel en dubbelspantuig.

pony staat nu in doorwerth, kan daar evt blijven staan maar kan ook verhuisd worden. kosten onderhoud voor verzorger.

groetjes Roos

Afbeelding
haflinger links!

Bonnieknol

Re: gezocht tijdelijk onderdak voor halfinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 01:03

ps de pony is een merrie. ook alleen als menpony te gebruiken in enkel of tweespan.
is verder ijzerloos (en graag zo houden) maar met goede sterke voeten en altijd correct ingeint.
wordt onder het zadel bitloos gereden maar kan ook wel met bit (gaat zonder bit alleen beter dus aan te raden).
Daarnaast bij serieuze interesse kunnen we een keer afspreken om te kijken of het klikt.
voor meer info kun je ook bellen 06 46135572

Bonnieknol

Re: gezocht tijdelijk onderdak voor halfinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 22:37

onderdak is gevonden, mag slotje op