Ervaringen stal Heidehoek? (Eemnes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tabino

Ervaringen stal Heidehoek? (Eemnes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 14:49

Hallo,

Ik ga binnenkort waarschijnlijk met mijn paard verhuizen naar pensionstal de Heidehoek in Eemnes. Voordat ik mijn definitieve keuze maak wil ik graag ervaringen horen! De accomodatie is top en de paarden staan er allemaal goed bij maar ik vind onderlinge sfeer ook belangrijk en dat kan je natuurlijk niet zien/voelen als je er voor de eerste keer even komt kijken. Lachen

Jullie zouden me erg kunnen helpen dus barst los met jullie meningen! (zowel positief als negatief)

Groetjes,

Sim

Re: Ervaringen stal Heidehoek? (Eemnes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:38

Er zijn wel een paar bokkers die bij De Heidehoek staan. Zij zullen vanzelf wel reageren!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:53

Edit:
Kun je niet eens een middagje op die stal afspreken? Of ken je daar geen mensen? Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:37

VSW-->EA-GZ Diensten

Tabino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 19:08

Ik ken daar helaas nog geen mensen die er al staan. Dus daar moet snel verandering in komen! Haha!

Niemand meer die ook staat op stal Heidehoek?

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:59

Beetje late reactie, maar ik sta met m'n paard op de heidehoek. Nou ja, m'n paard staat nu tot oktober ergens anders op het land door een blessure.
Ik heb nu drie jaar op de stal gestaan en het bevalt me echt prima. De accomodatie is helemaal top, voorzieningen zijn er in overvloed maar dat heb je denk ik wel gezien.
De mensen zijn erg vriendelijk, maar doordat er een stuk of 90 paarden staan heb ik met niet iedereen hetzelfde contact.
Over het algemeen rijden de meeste mensen dressuur, van beginnend tot ZZ-zwaar. Gelukkig wordt er ook steeds meer gesprongen Lachen
Ik denk dat je het zeker naar je zin zal hebben en ik kom je vast wel eens tegen. Ik ben namelijk ook zeker van plan om weer terug te gaan na de zomer, als de blessure van m'n paard tenminste verbeterd...