Hoi,
Ik ben op zoek naar een instructeur/instructrice die mij weer een beetje de goede richting op kan krijgen.
Heb met mijn paard gestart in de M2 klasse dressuur maar ben er achter gekomen dat ik nog lang niet klaar ben voor deze klasse. Mede door blessures van mijn paard en een verhuizing naar de andere kant van het land heb ik het wedstrijdrijden even of misschien wel voor de rest van [paard] haar loopbaan aan de kant geschoven. De motivatie, tijd en het gewenste nivo is gewoon momenteel niet aanwezig.
Heb al een aantal instructeurs geprobeerd maar heb nog niet diegene gevonden die mij echt weer de lol terug kan geven in het paardrijden.
Ik zoek iemand die zonder dwang en kracht gebruik les kan geven. Iemand die goed kan overbrenegn wat hij/zij bedoelt, er eventueel bij het echt niet lukken van mij er zelf even opkruipt, mij constant op de huid zit wat ik fout doe en wat ik moet doen, en zelf net zo gemotiveerd is als ik. Niet iemand die met 2 spatten regen of een iets hogere temperatuur direct afbelt.
Ik heb dus M2 gestart, schat nu mijn nivo in rond de L. Mijn grote problemen momenteel zijn: Niet aan het been zijn, geen impuls, niet rechtgericht zijn en de hieruit voortvloeiende niet aanwezige nageefelijkheid. Momenteel ben ik zelf voornamelijk bezig met het aan het been zijn en de impuls. Voor de rest laat ik het even voor wat het is omdat ik hier simpelweg niet aan toe ben.
Ik heb niet de mogelijkheid om mijn paard te vervoeren in een trailer en het is dus ook de bedoeling dat diegene naar mij toekomt en mij op mijn stal les komt geven.
Er is beschikking over een binnenrijbaan van 20-40 met zeer goede bodem, en een buitenrijbaan zonder omheining van 20-40.
Mijn paard staan in Kelpen-Oler tussen Roermond en Weert in.
Foto's om een indruk te krijgen van mij en mijn paard kan je vinden in mijn profiel.
Reageren mag in dit topic en via pb!
Alvast bedankt!