[GZ] Bijbaan omgeving Surhuisterveen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

[GZ] Bijbaan omgeving Surhuisterveen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 16:25

Hallo Bokkers,

Ik hoop dat het hier goed staat, maar ik geloof van wel. Schijnheilig Nou, zoals je aan de titel al kunt zien ben ik op zoek naar een leuke bijbaan. Niet alleen voor in de vakantie, maar ook als ik straks weer gewoon naar school ga.

Ik werk nu bij een supermarkt, maar dit is toch niet echt iets wat ik nou heel erg leuk vind. Ik ben veel liever met mijn grootste hobby bezig, en ja dat zijn de paarden. Ik heb een tijd geholpen bij mijn oom op stal, en dat vond ik echt heel leuk. De tijd gaat er snel, en je bent er met plezier mee bezig.

Ik ben nu 17 jaar en woon in Surhuisterveen, dit ligt vlakbij Drachten. Ik zoek dus ook een stal die in deze omgeving ligt, zodat ik het kan bereiken op de fiets of met mijn brommer. Een andere mogelijkheid is de bus, maar omdat ik nog geen 18 ben en dus geen OV heb is dat nog wel wat duur voor mij.

Op stal bij mijn oom heb ik altijd: Uitgemest, paarden in en uit de stapmolen, paarden in en uit het weiland, longeren, af en toe eens een paard gereden, geholpen met de keuring, geholpen op wedstrijd enz.

Voor meer info of reacties kun je altijd even een PM sturen.

Alvast bedankt!