[GZ] Wei/bosgrond te huur, pacht, koop omg Ut

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

[GZ] Wei/bosgrond te huur, pacht, koop omg Ut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 19:26

Na een tijdje twijfelen toch ook maar een advertentie op Bokt!

Omdat ik het 'pensiongezeur' inmiddels aardig beu ben, ben ik op zoek naar weiland voor mezelf.
Dat mag pacht, huur of koop zijn maar in ieder geval een plek waar ik niet met anderen ín mijn weiland te maken heb( eromheen/naast is prima).
Ik ben op zoek naar minimaal 1 hectare waar ook gedeelte bos mag zijn, dat is geen probleem.
Verder moet er natuurlijke beschutting zijn, of mogelijkheid tot het bouwen van een schuilafdak/wand en in de directe omgeving van het bos/ruiterpad liggen. Een bak is niet van belang, een plekje waar je je spullen op kan bergen en wat hooi op kan slaan zou wel fijn zijn.

In de omgeving: Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading, Lage Vuursche etc etc

Bent of weet u een boer die wil minderen met het bedrijf en zo weide 'over' heeft of weet u iets in de omgeving, zou ik heel graag een pb'tje ontvangen.

Deebee

Re: [GZ] Wei/bosgrond te huur, pacht, koop omg Ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:14

Op funda staat een perceel weidegrond (zoeken onder bouwgrond, onder koopwoningen) in Eemnes te koop. Misschien is dat wat?

_rosita_

Re: [GZ] Wei/bosgrond te huur, pacht, koop omg Ut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:59

thnx voor het meedenken, helaas heeft Eemnes erg natte grond....dus 24-7 weidegang is nauwelijks te doen..