Gezocht fotoshoot omgeving nijkerk

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dante_

Gezocht fotoshoot omgeving nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 15:07

Hallo Haha!

Ik verzorg sinds kort een 13 jarige tinker genaamd Dante, en ik wil graag voor monique ( baasje dante) dr vewrjaardag een fotoshoot met dante regelen.
Lijkt het jou leuk om deze geweldige lieve tinkermerrie op de gevoelige plaat te zetten of wil je je portfolio uitbreiden?
Pb me dan eventjes!! Lachen

Afbeelding
Afbeelding

over de prijs worden we het wel eens heb alleen geen zin om enormveel geld uit te geven aan een fotoshoot !!

Groetjes elaine

Buckje

Re: Gezocht fotoshoot omgeving nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:41

Voor 20 euro wil ik een foto shoot komen doen. Je krijgt dan alle foto's op CD.

Ik foto graveer met een eos 400D met een lichtsterke canon 85-200 zoomlens en kitlens.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:00

Ja! Ik woon in Hoevelaken.
Ben in het bezit van een Nikon D50 + 55-200mm lens. Heb nu bijna een jaar fotografie ervaring en zoek een Tinker (toevallig!) om mn portfolio uit te breiden.

Eventueel kan ik je even doorverwijzen naar mn site; http://www.defotografe.com . De site is alleen niet geheel up to date, ivm totale remake van de site. Venieuwde foto's kan ik je eventueel even doormailen.

Prijs is 10 euro voor de shoot, daarna kun je de foto's los nabestellen (prijs per stuk) op verschillende formaten.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:30

Voor een indruk en info kun je een kijkje nemen op mijn site: http://www.MFFotografie.nl helaas staan de nieuwste fotos er nog niet bij maar die volgen deze week!
Je ontvangt dan alle foto's op cd-rom met een paar bewerkte(naar eigen wens), afdrukken op papier of canvas kan ook.

Voor 20,- excl. reiskosten heb je al een shoot, ik werk door heel Nederland dus afstand is geen probleem.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:32

Ik kan je hierbij zeker helpen. Ja
Ik stuur je een pb met uitgebreide informatie, voorbeelden en prijzen. Lachen

Groetjes Marjolein