[GZ] Fotograaf gezocht 20 juli in Werkhoven

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[GZ] Fotograaf gezocht 20 juli in Werkhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 23:32

Moest er aan denken vanwege het andere topic Haha!

Ik zoek voor onze landelijke dressuurwedstrijd nog een fotograaf die bij ons foto's wilt komen maken. Foto's kunnen nabesteld worden en er komen op onze website. Daarnaast een link naar jouw eigen website.

Wie heeft er zin om de 20e bij ons te komen?

smeetjoew

Re: [GZ] Fotograaf gezocht 20 juli in Werkhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:29

Wat moet ik onder "onze website" verstaan? De site van de vereniging, of de site van de fotograaf/fotografen, of..?

En is er al een fotograaf aanwezig, of moet degene in z'n eentje werken? Lachen
En is het dressuur of springen, of allebei?
En worden de reiskosten vergoed, of is dat niet de bedoeling?

Ik heb wellicht interesse.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:54

Zelfde vragen als Smeetjoew ...
Daarbij ook de vraag hoeveel ringen er zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:23

Hoi dames,

met onze website bedoel ik die van onze vereniging: www.rvthogeland.nl Of ipv thumbnails een linkje naar de website van de fotograaf, in ieder geval in overleg.

Er zijn zes ringen, we hebben overlap met in het uiterste geval zes ringen tegelijk in gebruik.

Momenteel heb ik 1 fotograaf die foto's bij ons komt maken, maar ruimte voor een tweede is er dus nog Ja Dat kan dus apart, maar wellicht kunnen jullie afspreken maken om het onder 1 noemer te maken. Dat is aan jullie dan onderling!

Wij hebben alleen dressuur, in de ochtend staan de paarden op het programma en in de middag de ponies. De wedstrijd loopt van B t/m M2.

Wij bieden geen reiskostenvergoeding, maar vanzelf sprekend zijn alle opbrengsten voor de fotograaf zelf.

Als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:36

Werkhoven dat ligt toch in de buurt van Utrecht?

Als er afspraken gemaakt kunnen worden met de andere fotograff lijkt het mij erg leuk om te komen, gisteren had ik een wedstr waarbij er nogal wat onduidelijkheid was omtrent de fotografen, ik was gevraagd maar een ander ook, maar dat wisten wij beiden niet erg vervelend en niet prettig werken.

Is er de mogelijkheid om een laptop en evt printer mee te nemen zodat fotos gelijk kunnen worden afgedrukt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:53

cissie schreef:
Werkhoven dat ligt toch in de buurt van Utrecht?

Als er afspraken gemaakt kunnen worden met de andere fotograff lijkt het mij erg leuk om te komen, gisteren had ik een wedstr waarbij er nogal wat onduidelijkheid was omtrent de fotografen, ik was gevraagd maar een ander ook, maar dat wisten wij beiden niet erg vervelend en niet prettig werken.

Is er de mogelijkheid om een laptop en evt printer mee te nemen zodat fotos gelijk kunnen worden afgedrukt?

Werkhoven ligt inderdaad bij Utrecht, praktisch tegen Houten aan.

Over je tweede vraag kan ik kort zijn; ja, die mogelijkheid is er maar dat vind ik ook weer een afspraak die je onderling zou moeten maken. Lijkt mij dat het anders voor de ene een nadeel kan zijn.

Als iemand serieus geinteresseerd is kan ik diegene uiteraard in contact brengen met de andere fotograaf Lachen Onduidelijkheid lijkt mij erg vervelend en is ook zeker niet de bedoeling, ik wil graag mooie foto's voor de ruiters als extra service en om de fotograaf de gelegenheid te bieden daar nog wat leuks aan over te houden!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:58

Jammer dat blijkt dat ik de 20e niet kan, anders was ik wel met veel plezier gekomen. Maar helaas. Misschien organiseren jullie later nog een wedstrijd? Lachen