Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
Ik zoek een leuk bedrijf in de paardensector(met voorkeur voor western/gangenpaarden)waar ik mij nuttig kan maken als vaste kracht.
Een héle brede ervaring kenmerkt mijn persoon; uiteraard qua paarden(daarover hieronder meer)maar ook in de commerciele en horeca branche ben ik geen onbekende.
Wat mij erg trekt is eventueel het commerciele combineren met paarden; een eigen bedrijf zit er echter nu nog niet in wegens het ontbreken van locatie en startkapitaal

Wat zoek ik?
Een leuk bedrijf waar ze zich richten op verkoop,fokkerij,training van mens en paard of vakantiemogenlijkheden.
Uiteraard is een combinatie hiervan ook prima!
Intern wonen is eigenlijk een must; qua salaris moet er natuurlijk goed te leven zijn maar vraag ik zeker niet de hoofdprijs
Daarin zijn natuurlijk ook weer tal van mogenlijkheden zoals betaling in natura via lessen etc of eigen activiteiten opstarten onder de bedrijfsnaam.
Bedrijf in Nederland of (zuid) Europa mits in het buitenland de arbeidsvoorwaarden goed geregelt zijn!
Een paard breng ik niet mee, wél 2 makkelijke,schone katten.
Wie ben ik?
Momenteel 21 jaar en al sinds jaar en dag werkzaam in 'de paardenwereld'.
Dit altijd gecombineerd met studeren maar nu dus full-time inzetbaar.
Gediplomeerd instructrice en tevens ervaring in het begeleiden van mensen met een gedragsstoornis zoals ADHD, PDD NOS, Asperger etc.
Wat ik verder zoal gedaan heb:
* Begeleiden ponykampen en ritten(ook dagritten etc)
* Training jonge paarden(ook hengsten)
* Gangentraining ingereden paarden(voornamelijk IJslanders)
* Medisch goed onderlegt(o.a uitgebreide kennis van anatomie en spieren, assisteren bij DA en operaties)
* Veel ervaring in het geven van lessen aan kinderen,volwassenen en trainen van bijzondere combinaties(denk hierbij aan angstruiters,lesgeven in andere taal,brede pedagogische kennis)
* Zowel via NH als conventioneel trainen; beheersing van NH methodieken
* Kennis van fokkerij en algehele verzorging(toiletteren,vlechten)
* Koetsiersbewijs en veel ervaring in het mennen met enkelspan(ook beleren voor de wagen)
Karakterschets:Eerlijk, direct, vrolijk, analytisch, klantgericht, resultaatgericht, humoristisch, harde werker.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar een bedrijf wat zich richt op gangenpaarden of western omdat ik hiermee de meeste ervaring heb en ik dit de leukste takken van de sport vind; andere bedrijven zijn uiteraard ook welkom.
Wil je meer weten, telefoonnummer per pb te verkrijgen evenals uitgebreid CV.
Groetjes Manon.