hoofdstel Antilope Wit gezocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

hoofdstel Antilope Wit gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 10:37

Ik zoek het trenshoofdstel "antilope wit", zoals dat bij www.ruitersport-levade.nl verkrijgbaar was. WAS ja, want op de site staat dat het is uitverkocht. SNIK. Ze hebben het ook in andere kleuren, zoals roze of blauw, maar ik wil die wtte maat FULL. Heb ze al gemailed of ze het nog weer binnenkrijgen, maar nog geen reactie. Wie weet welke andere firma dit levert, of wie heeft er eentje (of over?)

Incaforever

Re: hoofdstel Antilope Wit gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:04

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dit hoofdstel verkopen ze bij Ruyters voor ruiters in Nuenen. De website is www.ruytersvoorruiters.nl . De website is momenteel under construction, maar er staat een telefoonnummer bij. Ikzelf heb daar in de winkel staan twijfelen tussen de Antilope wit en zwart. Het is uiteindelijk zwart geworden. Dit was een maand geleden, dus nog best kans dat ze hem daar verkopen.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 12:51

Supertip. Ga ik proberen, anders later tot site weer in de lucht is. Verder nog iemand die iets weet over dit speciale hoofdstel of verkooppunten?

elizahbep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:39

ik weet dat ze ze bij mr ed verkopen. (daar had ik hem dan vandaan) maar ik vind eerlijk gezegt dat het hoofdstel niet goed is afgewerkt, ik had hem nog geen dag en er waren al 5 steentjes uit de frontriem en het leer begon al na 1 keer rijden te scheuren. we zijn daarna weer naar mr ed gegaan waar we een andere voor terug kregen maar daar gebeurde het ook helaas bij.
(verder vind ik hem wel mooi Haha!)

Incaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:50

Dat scheuren van het leer, een klein scheurtje in de keelriem, had ik ook bij mijn hoofdstel. Ik ging er echter vanuit dat dit kwam omdat ik hem niet had ingevet de eerste keer rijden.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 12:19

Oei, dat klinkt niet best! Nog meer mensen die hiermee ervaringen (pos. of neg.) hebben? Ik ga liever mijn geld niet uitgeven aan iets dat er mooi uitziet maar zo snel al stuk gaat. Hebben anderen ervaringen met bijv. de Antilope roze of blauw? Gebeurt dat daar ook mee of is het alleen de witte? 'k Wil nu eerst liever wat meer van jullie ervaringen met dit type weten.

mirjamvdkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:22

ik heb de antilope in het roze!! Had hem netjes ingevet voordat ik hem ging gebruiken en nu is hij nog steeds harstikke fijn, er zijn nog geen steentjes uit en alles is gewoon nog erg mooi

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 12:26

Waarmee hebben jullie ingevet? Merk, spul, type?

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:32

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 07:23

Kreeg antwoordmailtje van ruitersport-levade, en zij krijgen het bewuste hoofdstel Antilope Wit in elk geval NIET meer in hun collectie terug. Heb op de doo jullie aangedragen andere sits geloerd, maar wacht liever met bestellen toch nog even tot ik meer info van andere heb aangaande de kwaliteit van dit hoofdstel, WIE nog meer?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 08:27

Kan niemand nou helpen? Piaffe Ruitersport verkoopt het Antilope Wit hoofdstel niet. RuytersvoorRuiters heeft website nog steeds onder constructie. Heb al TALLOZE andere sites afgeneusd, maar als ze al verkopen, is het de roze of babyblauwe variant. Wie heeft het (maat FULL) en waar besteld?!?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 09:59

Geen vraag over harnachement maar verkoop punten gezocht.
HAR-->EA-GZ Diensten.