goeie paardenarts die aan huis kan keuren omg. Hoorn/Enkhuiz

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

goeie paardenarts die aan huis kan keuren omg. Hoorn/Enkhuiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 18:40

Ik heb een leuk paardje gevonden in Noord Holland wat ik wil kopen, maar wil hem nog wel eerst klinisch gekeurd hebben. Omdat ik er een end vandaan woon en de eigenaren zelf momenteel niet over een trailer beschikken, zou het handig zijn als er een dierenarts bij hun op't erf kan komen keuren. Nu heb ik de enige kliniek die ik daar ken gebeld, maar die komen alleen ergens op locatie keuren als ze de locatie kennen. Kan ik begrijpen, maar ik wil dus eerst even proberen of er een DA is die het wel zo wil doen. Het is daar wel mogelijk qua ruimte, alleen een kléin beetje improviceren misschien.
Kennis van mij die die kant op woont zal er dan namens bij bij aanwezig zijn en dat scheelt mij dan een tweede keer met een trailer op en neer rijden, omdat de eigenaren hem nl. het liefst in't weekend willen verhuizen zodat ze mee kunnen om te kijken waar'ie terecht komt. Kan ik ook begrijpen, dus wil proberen aan hun wens tegemoet te komen.

Dús: Wie weet een goeie paardenarts die niet te ingewikkeld doet over keuren op locatie, enigszins in de buurt van Hoorn/Enkhuizen.

Kris

Re: goeie paardenarts die aan huis kan keuren omg. Hoorn/Enkhuiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:54

Verplaatst MD --> EA-GZ.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 09:58

Mag wel gelijk een slotje op, ik heb inmiddels een afspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:00

Slotje Lachen

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.