EK in (de buurt van) Kootwijk

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

EK in (de buurt van) Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 15:31

Bokkers,

Wie o wie weet waar de wedstrijd tussen NL - Rusland wordt uitgezonden op een groot scherm, op een plein oid? Dit in de buurt van Kootwijk.

Ik hoor het graag Haha!

Olle

Re: EK in (de buurt van) Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:32

even een stipje plaatsen Haha!
Ben ook wel benieuwd

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:52

In Harskamp zit een café waar ze vást wel voetbal uitzenden, groot scherm weet ik niet. In Garderen, café Stam, is ook compleet oranje, dus ook daar vast voetbalavond, maar ook weer niet bekend of dat op een groot scherm is..
Verder kun je wat voetbalclubs afbellen, ik weet dat de club van een vriendje van m'n zoon in de kantine een groot scherm hebben, maar weet dus weer niet welke club dat is.
Echt op een plein ofzo zou ik hier in de omgeving niet op rekenen... Misschien ergens in Apeldoorn, maar ook dat verwacht ik eigenlijk niet.

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:51

Francis schreef:
In Harskamp zit een café waar ze vást wel voetbal uitzenden, groot scherm weet ik niet. In Garderen, café Stam, is ook compleet oranje, dus ook daar vast voetbalavond, maar ook weer niet bekend of dat op een groot scherm is..
Verder kun je wat voetbalclubs afbellen, ik weet dat de club van een vriendje van m'n zoon in de kantine een groot scherm hebben, maar weet dus weer niet welke club dat is.
Echt op een plein ofzo zou ik hier in de omgeving niet op rekenen... Misschien ergens in Apeldoorn, maar ook dat verwacht ik eigenlijk niet.

Ja,dit wilde ik ook zeggen,ben bij Stam en dat pannekoeken annex café in Harskamp geweest en weet 100% zeker dat bij beide voetbal groots wordt aangepakt..
Wij gaan ook naar één van de twee mocht Nederland in de finale spelen..
Dus wie weet zien we je daar wel haha

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:37

Hier in Uden is een groot scherm waar alle wedstrijden van Nederland worden uitgezonden. Maarja, Uden is niet echt in de buurt... Wel erg gezellig overigens, de andere wedstrijden waren er enkele duizenden mensen Haha!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 23:17

B10 schreef:
Dus wie weet zien we je daar wel haha

Knipoog

Ik ben er alleen het weekend, daarna ben ik gewoon weer thuis Haha! Heb je ook iets van een adres Bloos Of ben ik nu heel lastig Clown

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:24

Cafe's in Harskamp zitten allemaal aan de dorpsstraat. Vanaf Kootwijk richting Harskamp rijden en dan is't gewoon de hoofdstraat dwars door het dorp. Gewoon even checken welk café 't gezelligst is, er zitten er 4 namelijk, één links van de weg, tegenover de Shellpomp, dan verder door het dorp, voorbij de Plusmarkt, eerst links een snackbar/café, daar schuin tegenover, rechts van de weg dus, een café (met een halve VW Kever aan de gevel) en dan iets verder ook rechts, tegenover de chinees, nog een café/snackbar. Ik geef je bij die tweede links de meeste kans, café met de kever is echter 't gezelligst, dus als zij voetbal ook aan hebben zou ik daar heen gaan.

Vanuit Kootwijk richting Garderen, gewoon alsmaar rechtdoor en in Garderen ga je op de splitsing in het dorp linksaf richting Putten, dan kun je voor IJssalon IJstijd rechtsaf (richting Speuld). Die weg rijd je af totdat je net vóór het einde bebouwde kom links Café Stam ziet... kan niet missen, da's helemaal oranje.

dynamiekJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:12

Cafe in Harskamp dan moet je bij de Vergulde Leeuw zijn Haha! te herkennen aan een grote gouden leeuw voor op het terrein.
En verders op diverse campings wordt er op groot scherm uitgezonden.

Als grapje zou ik die leeuw ook oranje moeten schilderen, hahahaha
Ik verkoop momenteel oranje leeuwen aan huis

Afbeelding