pensionstalling nabij bos

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

googleaxl

pensionstalling nabij bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 14:20

Hallo paardenliefhebbers

Ik ben op zoek naar een pensionstal in de omgeving soest/doorn/zeist dicht bij bos. Ik kom zelf uit IJsselstein en moet er wel een stuk voor rijden, maar als ik dan super kan uitrijden dan heb ik dat er voor over. Zoek een stal of inloopstal met weidegang waar ze de hele dag lekker kan buiten lopen. Ook in de winter buitensta mogenlijkheden. Verder heb ik niet veel wensen, alleen wil ik niet veel duurder dan 200 Euro in de maand betalen. Weet iemand een leuke stal in die omgeving?
Hoop snel wat te horen.
Groetjes Mariet

Sim

Re: pensionstalling nabij bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:38

Stal Brandenburg in Soest.
Ligt aan de Biltseweg, achter de Gulf.
Kan zo het bos in (lage vuursche, soest etc). Hele jaar door weidegang. Buitenbak, spuitplaats, binnen- en buitenstallen. Kosten rond de 225. Heel goedkoop voor die regio. Denk niet dat je gauw iets anders vind voor die prijs.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:15

VSW - - > EA GZ

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:26

Ik heb 10 jaar bij stal Hydepark op de grens van Driebergen en Doorn gestaan met onze 4 paarden,dicht aan het bos en in de zomer en winter gaan ze lekker naar buiten en de nacht staan ze op stal,ze worden naar binnen en naar buiten gezet,gevoerd en uitgemest.
Is alleen een heel kleine buitenbak maar ik vond dat niet echt belangrijk met zo'n enorm bos tot mijn beschikking..
Kosten zijn 210 euro per maand.
Als je interesse hebt pb je me maar voor het telnmr van de fam Rodenhuis.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:33

Ik had vroeger mijn paard bij Gert Schoonhoven (van de gelijknamige stal) in Doorn staan. Kosten 240 per maand, maar wel all-in en de paarden komen iedere dag buiten. Hou er wel rekening mee dat stalaling in Utrecht nabij bos prijzig kan zijn. Maar de stalling die jij zoekt is er degelijk (ook voor die prijs, maar verwacht dan geen luxe zoals uitmesten en een redelijke bak)! Even goed doorzoeken en geduld hebben!