Hallo,
Ik ben een maand geleden verhuisd naar Ermelo. Nu heb ik op mijn vorige stal een hele fijne instructrice gevonden en ze is bereid om eventueel naar Ermelo te komen om mij les te blijven geven. Hier ben ik enorm blij mee aangezien ik niets liever zou willen dan bij haar te blijven lessen.
Nu zou het voor haar prettiger en nuttiger zijn om voor meerdere mensen te komen...
Vandaar dat ik me afvraag of er mensen zijn die misschien nog op zoek zijn naar privé instructie.
De instructrice rijdt zelf Grand Prix met haar paard en heeft veel (wedstrijd) ervaring (o.a. met haar andere (ook jonge) paarden).
Ze heeft de masterclass in Deurne succesvol afgerond, in het verleden ook de ORUN cursus en heeft net ook de jury cursus afgerond. Ze kan goed invoegen bij het niveau van de ruiter en africhtingsniveau van het paard. Ze hecht veel belang aan een goede en bevestigde basis van het paard (o.a. rechtrichten, op eigen benen, en goede controle). Ook kan ze heel wedstrijdgericht trainen gezien haar cursussen en ervaring.
Het liefste zou ik les rijden bij de vereniging het Veluws Ros aangezien dat dicht bij mijn huis is en de accomodatie goed is. Maar daar gaat het momenteel niet heel soepel rondom de privélessen en dit wordt besproken of en hoe ze hier mee verder willen. Eventueel kan er t.z.t ook bij mij aan huis gereden worden. We zijn druk doende de rijbaan op te knappen...
Ik ben benieuwd of er mensen eventueel interesse hebben in een proefles / clinic... dus denk mee en reageer!
Wil graag ideëen horen en inventariseren...
Groet Suzanne