[GZ] Allround instructie, omgeving noord bergum

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

[GZ] Allround instructie, omgeving noord bergum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 15:09

Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuke allround instructeur/instructrise in de omgeving van noord bergum.
Eerst maar eens iets over mijzelf en mijn pony: Ik ben een meisje van bijna 18 jaar (24 juni) en rijd nu ongeveer 9 jaar paard.
Ik heb vrij weinig wedstrijd ervaring (ben 3 keer gestart met een haflinger maar dat wou niet zo goed), maar ben thuis wel aardig wedstrijd gericht aan het trainen met zowel mijn eigen pony als de haflinger.
Ik zou graag met mijn eigen pony les willen nemen, de pony waar het om gaat is net 4 jaar en kent onder het zadel vrijwel alleen nog maar de basis. Ze is vrij heet en druk met rijden en daarom ben ik nu eigenlijk alleen nog maar bezig om de rust er in te krijgen en af en toe maak ik een klein sprongetje.. Het is de bedoeling dat ik vanaf oktober 2008 dressuurwedstrijdjes met mijn pony ga starten en als dat allemaal goed verloopt wil ik waarschijnlijk met haar gaan springen. De instructeur/instructrise moet dus wel echt allround zijn aangezien ik dus ook wat bezig wil met springen.
Het maakt niet zo veel uit of de les ergens anders plaats vind of bij mij op stal. Het enige want ik eis is dat de instructeur/instructrise minimaal L2 dressur en L springen is geweest en in het bezit is van een geldig Orun certeficaat.

Foto's van mij en de desbetreffende pony in mijn profiel.

Groetjes Hilde

feliciaa

Re: [GZ] Allround instructie, omgeving noord bergum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 15:36

Niemand die een leuke allround instructrise kent in de omgeving bergum? Of desnoods eerst alleen een dressuur instructrise die niet al te duur is?