[GZ] met spoed weiland voor shet, omg. Heemskerk/Beverwijk

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mies19

[GZ] met spoed weiland voor shet, omg. Heemskerk/Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:56

Hoi,

Ik heb pas te horen gekregen dat ik mijn shetlander van zijn huidige landje moet afhalen, omdat de eigenaren er een huis op willen gaan bouwen. Nu ben ik dus met spoed op zoek naar een landje voor mijn 3 jarige shetlander ruin. Hij is sociaal naar andere paarden, altijd op tijd ingeënt en ontwormd. Het liefste laat ik hem 24/7 buiten staan, want dat staat hij nu ook en dat vind hij heerlijk. Ik zoek een plekje in Beverwijk of in Heemskerk. Ik hoop ontzettend dat iemand me kan helpen met het vinden van een plekje!

Groetjes Michelle

Lunapoes

Re: [GZ] met spoed weiland voor shet, omg. Heemskerk/Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:14

het is niet in beverwijk maar als je echt niks kunt vinden. in Velserbroek op de slaperdijk staan wat shetjes met zijn alle op de wei het hele jaar door. Het land is van boer dré hij woont op de hofgeesterweg

Mies19

Re: [GZ] met spoed weiland voor shet, omg. Heemskerk/Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 18:17

Lunapoes schreef:
het is niet in beverwijk maar als je echt niks kunt vinden. in Velserbroek op de slaperdijk staan wat shetjes met zijn alle op de wei het hele jaar door. Het land is van boer dré hij woont op de hofgeesterweg

Bedankt voor je reactie! Als het inderdaad in Beverwijk echt niet gaat lukken, ga ik daar zeker even een kijkje nemen. Zijn er verder nog mensen die een plekje over hebben? Lachen