[GZ] Fotograaf gezocht voor beardiepup

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[GZ] Fotograaf gezocht voor beardiepup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:50

Ik ben op zoek naar een fotograaf die ook honden fotografeert, het gaat dan om een 4 maanden oude bearded collie pup.

Ik zoek wel iemand die bijzondere foto's kan schieten daar ik huis-, tuin- en keukenplaatjes ook wel zelf kan maken Knipoog Dus als het mogelijk is graag een link naar voorbeeldfoto's of website.

Zag een tijd geleden echt schitterende kittenfoto's hier op bokt, bijna anne geddes achtig (maar dan dus met poezies), ik wil dus echt iets speciaals Ja

Oh ja, niet geheel onbelangrijk; het moet wel betaalbaar blijven! Wij wonen in Zeist, dus als je zelf in Maastricht woont bv. wordt het te duur..

Ben benieuwd!

__Marije__

Re: [GZ] Fotograaf gezocht voor beardiepup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 15:09

Iets origineels verzinnen kan altijd, heb je zelf al wat ideetjes? Het lijkt me hartstikke leuk om te doen, dan moeten we samen gewoon even gaan brainstormen over hoe en wat. Ik weet alleen niet hoe je het in je hoofd hebt, wil je het wel buiten (dus op een groen veld met mooie achtergrond) of echt in een studio? Het laatste kan ik niet regelen namelijk. Wel kunnen we natuurlijk de bijzondere foto's op locatie nemen!
Op mijn site staan voorbeeldfoto's, echter heb ik nog niet met dingen als potjes, kistjes etc gewerkt maar dat behoort uiteraard tot de mogelijkheden en vind ik hartstikke leuk om te doen!
www.marijefotografie.nl
Voor de kosten zie "kinderfotografie".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:46

Het liefste zou ik inderdaad buiten foto's maken, maar dan is het wel even goed zoeken naar een veilige plek, Frodo is een allemansvriendje en nog niet op cursus Haha! Hij rent dus met iedereen mee Nagelbijten / Gniffelen Mooie omgeving wel verder, woon praktisch midden in het bos!

Steenwijk is alleen onmenselijk ver weg vanaf hier denk ik..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 22:13

Waar woon je? Ik reis in principe gewoon door heel Nederland hoor! Kom vaker in Breda dan in een straal van 25 km namelijk Knipoog Ik reis met korting waardoor de reiskosten tot noch toe niet hoger dan 23 euro zijn geweest Lachen
(Wat een heerlijke naam, Frodo. Een hond die bij ons op cursus zat heette ook zo en was zo'n geweldig dier! Zoals jij jouw hondje beschrijft lijkt hij er geweldig veel op Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:33

Hartstikke bedankt voor je aanbod, maar ik heb gekeken en de kosten vanaf Steenwijk zijn 20 euri, samen met de shoot zelf en eventuele extra foto's vind ik dat helaas te duur! Maar toch hartstikke bedankt, jammer dat het zo ver is!!

Ik ben inmiddels al wel voorzien, dus hier mag een slotje op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 22:28

Slotje Lachen

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.