Wie helpt mij uit de brand voor het N.K ?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Wie helpt mij uit de brand voor het N.K ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:02

Hoi Hoi

Aankomende vrijdag ga ik starten op het Nederlandse Politiekampioenschap Paardrijden. Nu zijn we al een paar weken aan het trainen en mijn arabiertje loopt lekker, dat is het probleem dus niet.

Punt is dat mijn "groom" gisteren besloot de bosbodem van dichtbij i.p.v. vanaf de rug van haar paard te bestuderen. Koe
Nu zou dit nog niet zo'n probleem zijn als je dat normaal doet, maar zij deed dit toen haar paard er vandoor spoot. Gevolg: 2 gebroken polsen ( van het opvangen van de klap) en een knieschijf uit de kom. Ik vind het echt heel sneu voor haar. Ach gut

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe voorlezer voor vrijdag! Het concour is in Werkhoven ( onder Utrecht) en ik vertrek met paard en al vanuit Zwolle. Ik moet om 10:20 starten en wil om 08:00 uit Zwolle weg.

Wie oh wie is vrijdag vrij, is in de mogelijkheid om naar Werkhoven of Zwolle te komen en heeft tijd en wil mij voorlezen???

EllyC

Re: Wie helpt mij uit de brand voor het N.K ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:25

Het paardje gedroeg zich dus niet echt als een politiepaard. Haha!

Ik ben er helaas zaterdag, maar ik weet zeker dat je op het terrein zelf een lezer vind.
Succes en sterkte voor je groom. Nare verwondingen voor zo'n val.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:53

-> EA GZ Diensten

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 23:15

Hoe laat verwacht je ongeveer weer naar huis te gaan?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 23:20

is t alleen voorlezen?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 11:35

Nou, ik moet dus om 10:20 starten en het 2e proefje om 10:30

Mocht ik ( en dat verwacht ik niet) 1e of 2e worden, dan is er om 16:00 nog een finale waar ik nog een keer moet starten. In dat gavel kan ik pas rond 17:00 weer huiswaards, maar ik denk eerder dat het een uurtje of 12:00 wordt Clown Het is idd puur voor het voorlezen, en natuurlijk wat gezelschap!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 11:36

Helaas tot 5 uur is een te lange dag voor mij.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 11:43

Zou je wel om 10:20 en 10:30 kunnen voorlezen dan?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 11:46

Ja dat is eventueel geen probleem, kan alleen niet naar Zwolle komen, maar je komt langs Harderwijk.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:55

ik kan wel de hele dag. en ik kan met taxi naar zwolle komen, want je komt vast niet over dronten Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 16:49

Hay

Ik kom idd niet over Dronten maar kan je wel van t Station in Zwolle oppiken. Super dat je mee wil, ik ben niet zo'n rolstoelkenner Bloos maar hoe gaat dat met je rolstoel en de auto? Kunnen we die gewoon inklappen ofzo?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:51

ik heb 1 rolstoel die ingeklapt kan ja. is niet moeilijk, kan ik zelf evt nog wel doen. zolang jij em maar kan tillen Knipoog

ik kan taxi van en naar zwolle bestellen. terug bestel ik dan wel pas als we weten hoe laat we terug zijn Knipoog

maar ik weet niet hoe de ondergrond daar is? stenen kan ik zelf rijden. gras en zand ben ik bang dat ik wel een endje geduwd moet worden. kleine stukjes lukt nog wel...

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 16:55

Voor dat duwen hoef je je geen zorgen te maken. Mijn vader is nl mijn chauffeur en heeft er vast geen problemen mee om jou te duwen! Mijn vader heeft niks met paarden, hij wil mijn paard wel vasthouden als ik even wat moet doen, maar weigert pertinent om proefjes voor te lezen.
Dat kan hij trouwens ook niet, omdat hij niet rijd weet hij niet wat alle figuren zijn en wanneer hij wat voor moet lezen Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:58

oei, dan hoop ik dat ik t beter kan. ken de figuren ook niet, maar weet wel welke letter waar zit inmiddels. al hoop ik dat ik ze wel ook kan zien. niet dat ze ze afplakken. geen idee hoe dat gaat bij politiewedstrijd;)

maar als dat geen probleem is: deal! ik ben vrijdag je groom! hoe laat zal ik zorgen dat ik op t station ben?

enne... als t mis gaat verwijdt ik t gewoon aan de datum... vrijdag de 13e!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 17:05

Het Nederlandse politiekampioenschap is eigenlijk een gewone wedstrijd, alleen nu mag je alleen starten als je werkzaam bent bij de politie. Ze plakken dus niks af, het enige verschil met een "normaal" concour is dat je héél veel politiemensen/uniformen bij elkaar gaat zien Haha!

Ik ga nog even met mn vader in overleg over hoe laat hij precies weg wil, dat laat ik je zo snel mogelijk weten!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 17:07

haha, dus ik moet me wel vermommen zodat ze me niet oppakken? haha. nee geintje, politie ben ik niet bang van Knipoog komt vast goed! ik heb een best duidelijke stem en kan hard schreeuwen, dus moet goed komen. ik ben benieuwd!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:59

totaal off-topic natuurlijk maar wat leuk dat je meegaat ikenindi!
Een hele fijne dag gewenst en Uthrick; veel succes vrijdag!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:55

ja, lijkt mij ook wel leuk Lachen moet ze natuurlijk wel 1e worden, vind je niet? kan ik nog opscheppen dat ik goed voorgelezen heb! moet wel bekennen dat ik nog nooit een proefje heb voorgelezen, behalve voor mijn zusje van nu 9 jaar. die ging proefjes altijd oefenen met een legopaardje in haar hand over een vel papier zodat ze wist welke kant ze wanneer op moest... ook een manier van proefje uit je hoofd leren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:53

Ik wil eventueel ook wel komen voorlezen, ik moet die dag toch zelf naar stal toe (in Werkhoven) dus kan ik best even langs concour rijden. Als je dan om 16:00 uur nog een keer moet sms je me maar Knipoog Nou ja als je wilt dan pm je me maar!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:01

weet je al hoe laat? ik moet wel taxi optijd bestellen Knipoog