Leuke stage omg. Tilburg

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Leuke stage omg. Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 21:49

hoi hoi,

ik woon in Tilburg en moet voor komend schooljaar een stage zoeken.. het moet wel iets zijn wat leuk is, dus geen manege waar ik 5 dagen per week stallen uit mag mesten. Mesten opzich is niet erg maar ik wil het niet elke dag als enige taak hebben zegmaar. Ik heb het al gevraagd bij de bereden politie in Boxtel maar daat zitten ze al vol voor volgend schooljaar.

Weet je een leuk bedrijf pm dan maar even en als je ook weet wat de werkzaamheden zijn is het helemaal geweldig. Het gaat om omgeving Oisterwijk, Tilbug.

Groetjes,
Elvira

kim26

Re: Leuke stage omg. Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:44

je hebt een pm

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:46

Wat voor opleiding doe je?

Bij Hippisch Centrum Hulten organiseren ze ook Sub Top wedstrijden, misschien is het leuk om daar eens een kijkje te nemen? Heb alleen geen idee of ze ook stagiaires aannemen...

Vrees trouwens wel, dat als je ergens op stal komt je standaard stallen uit moet moesten. Hoort er nou eenmaal bij Lachen Maar dat betekent niet dat je daarnaast geen leuke dingen mag doen.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 15:17

@ Pletje123: het uimesten maakt mij ook niet uit maar op mijn vorige stage was dat mijn enige bezigheid en das tog best saai Knipoog

kim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:02

even een vraagje, je hebt in je onderschrift staan koetsierderij hebben ze daar ook de mogelijkheid om hun in te huren met een trouwkoets met friezen er voor. ?? Een vriendin van mij gaat trouwen en wil graag trouwen met 2 friezen. kan op de site niet echt vinden of ze dat doen

Heb je mijn pm gehad ?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 07:53

@ kim26: Ik heb je pm gehad ik heb al een bedrijf gebeld en daar krijg ik deze week de uitslag van anders ga ik is kijken naar jullie pm's.
Je zou mischien even moeten overleggen met de eigenaar ik weet niet waar je vriendin gaat trouwen? maar dan zou je hem kunnen bellen en een keer kunnen komen kijken. het wordt soms wel gedaan bij ons hoor bruiloften.

kim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:48

oke thanks, zal eens zeggen dat ze moet bellen naar hun, succes met het andere bedrijf. Als je nog iemand anders weet uit je klas, die stage wil lopen, laat maar informeren bij ons hoor.