gezondheids reading gevraagd

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

flaxy

gezondheids reading gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 13:49

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die een reading kan doen ivm de gezondheid van mijn paardje. Daar maak ik me op dit moment namelijk nogal zorgen over. De da is er bij geweest en heeft een diagnose en behandeling opgesteld. Hier zijn we dan ook mee bezig. Helaas heb ik zelf het idee dat er iets niet klopt of dat er meer speelt. Door middel van een reading hoop ik aanwijzingen te krijgen waar we nog naar kunnen kijken/zoeken. Ik maak me heel erg zorgen over hem. Ik hoop dat er iemand is die me (op korte termijn) kan en wil helpen...

(Graag alleen reacties als je zelf read, dus niet van vraag het eens aan die of die want daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee)

Groetjes petra

Marije_jiplover

Re: gezondheids reading gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:31

MD-->EA GZ diensten

flaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 07:02

Oke, sorry wist al niet zo goed waar ik t moest zetten. Bedankt!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:11

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:23

Als je paard wat mankeert moet je ALTIJD een veearts laten komen en níet vertrouwen op een reading. Vraag anders een 2nd opinion bij een andere veearts, maar NIET bij iemand die geen opleiding tot veearts heeft gevolgd.

Tenzij je een veearts kan vinden die ook reader is natuurlijk maar die zijn er niet en dat heeft een reden.

flaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 08:47

flaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 08:48

Arabesk schreef:
Als je paard wat mankeert moet je ALTIJD een veearts laten komen en níet vertrouwen op een reading. Vraag anders een 2nd opinion bij een andere veearts, maar NIET bij iemand die geen opleiding tot veearts heeft gevolgd.

Tenzij je een veearts kan vinden die ook reader is natuurlijk maar die zijn er niet en dat heeft een reden.

Second opinion is er al. Van de week maar voor een derde. Bedankt voor je advies, maar wil toch graag een reading. Ik denk namelijk wel dat dat me verder kan helpen waar te zoeken..