Vroegop ruitersport

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Chichika

Vroegop ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 17:05

Hoe is de zadel service hier?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw zadel

obelix

Re: Vroegop ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:55

Je kan ook naar Labieb, die werkte eerst bij vroeg op,maar die is nu voor zich zelf begonnen!
Erg goeie ervaringen mee. Hij kijkt en past uitgebreid,neemt de tijd ook overal voor.

Heb evt per pb wel een telefoon nummer voor je.

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 17:59

heeft ie ook Euroriding zadels?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:02

Poeh goeie vraag daar zou je m eens over moeten bellen.
Dat weet ik zo 1 2 3 niet.
Ik pb je het nr wel even.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:26

vroegop heeft in iedergeval geen euroriding dan zou je naar van rijs kunnen bellen in zevenhuizen labib kan het volgens mij wel leveren die zit niet verbonden aan merken dacht ik.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:06

Heb mijn zadel hier gekocht. Over de zadelpasservice was ik persoonlijk minder tevreden. Er kwam een man en hij nam weinig tijd om te kijken of het zadel goed lag. Zo hoefde hij mijn paard niet in beweging te zien met het zadel erop, terwijl dat toch wel gebruikelijk is lijkt me.
Ik was wel tevreden over de verdere afhandeling. Zo mocht ik het zadel zonder extra kosten een week op proef nemen en mocht ik het zadel binnen een jaar terugbrengen waarop ik het aankoopbedrag terug zou krijgen. Dat vond ik wel heel netjes.

Zadel was verder prima. Maar heb het toen wel op moeten laten vullen omdat het niet helemaal 100% goed lag op mijn pony.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:46

Heb ook een keer een zadelmaker via Vroegop gehad voor mijn verzorgpaard toen (heel wat jaren terug). Het wintec zadel lag toen perfect volgens de zadelmaker, maar die adviseerde toch om er een bontje bij te kopen 'omdat het een jong paard is en een bontje beter is voor de rug'. Ben sowieso geen fan van zadelmakers die een bontje bij een goedpassend zadel aanraden.

Verder hadden ze volgens mij niet meer zadels erop gelegd, maar ik moest er wel even mee rijden.