Mijn vriend en ik zijn al lange tijd opzoek naar woonruimte voor ons samen. We staan overal ingeschreven, kijken dagelijks op alle sites, maar heb tot nu toe nog steeds niks gevonden.
We wonen op het moment met zn 2e in een studentenhuis, wat natuurlijk niet kan en zijn daarom dringend opzoek naar iets anders.
Heb je iets... weet je iets, laat het me weten!!!!!!
huurprijs tot 650 incl. Helmond, geldrop e.d is ook prima!
Heb je het al eens geprobeerd bij vitalis en direct wonen? Direct wonen is wel wat duurder, maar ik geloof dat de wachtlijst via de reguliere woningbouw in Eindhoven al opgelopen is tot 7 jaar wachttijd ofzo....
Vitalis ken ik niet.. directwonen staan we ingeschreven, maar is inderdaad best wel duur.. hebben daar tot nu toe nog niks kunnen vinden maar kijken nog dagelijks op de site.
Het vervelende is dat we uit dit huis snel weg moeten, mijn vriend woont er 'illegaal'
Daarbij houden we het echt niet meer vol ieeedere dag uren bezig te zijn met het zoeken naar een woning. er worden honderden reacties op 1 ding geplaatst, dus hoeveel kans heb je ..... ook zijn we al zoooveel geld kwijt aan het overal inschrijven, reageren etc. Pff om gek van te worden
Heb je je ook ingeschreven bij huren in Helmond? Daar heb je binnen ong. een jaar een huis, wat natuurlijk voor een huurhuis niet lang is. Een kijkje nemen kan nooit kwaad misschien, ook al is het eigenlijk te lang?
een jaar is voor ons zoiezo echt te lang .. we wonen nu dus samen in een studentenhuis, gelukkig woont er nog een stel met zn 2e.. maar als de huurbaas dr lucht van krijgt staan we zeker op straat.