Fotograaf gezocht voor een studie opdracht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Fotograaf gezocht voor een studie opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 18:24

Hallo,
Bedankt dat jullie dit lezen.
Ik moet volgend school jaar een evenement gaan houden en in de zomervakantie daar dus al over na gaan denken.
Ik zit op een dierverzorging opleiding.
Nu ben ik aan het rond kijken of er hier op bokt mensen zijn die voor een kleine vergoeding willen fotograveren in een dierenwinkel van konijnen en cavia's.
De vergoeding hoeveel ik mag uitgeven.Moet nog besproken worden.
Denk je nou dat lijkt me leuk als oefening of iets dergelijks laat het graag weten.
Geld kan je er natuurlijk aan verdienene als mensen de foto willen kopen.
Graag reacties. Lachen

This_is_me

Re: Fotograaf gezocht voor een studie opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:04

Waar moet het zich gaan afspelen? In Rijswijk ook?? Ik heb nl wel studio aparatuur die ik mee kan nemen eventueel?? Zie voor voorbeelden mijn website of mijn profiel Haha!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:12

Ow sorry het moet plaatsvinden in Den haag
Hoeveel zal je ongeveer vragen om een middagje te fotograveren?

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:49

Ik wil je evt. ook wel helpen. Familie van mijn vriend woont in Den Haag, dus dan gaan we daar ook even langs.

Foto's kan je zien op mijn website (http://www.mywayfotos.nl) of in mijn profiel Haha!

Vergoeding, mja, enigzins tegemoet koming in de benzinekosten is wel prettig. Kijk maar wat je kan regelen wat dat betreft Knipoog

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:27

Ik studeerde in '70 af op de fotovakschool, hoewel het daarna niet lang m'n vak geweest is; ik vond computers interessanter Haha!
Nu fotografeer ik nog voor m'n plezier, heb tijd en ik wil jou als scholier best helpen.
Kost niets Knipoog

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 13:00

Jose22 schreef:
Ik wil je evt. ook wel helpen. Familie van mijn vriend woont in Den Haag, dus dan gaan we daar ook even langs.

Foto's kan je zien op mijn website (http://www.mywayfotos.nl) of in mijn profiel Haha!

Vergoeding, mja, enigzins tegemoet koming in de benzinekosten is wel prettig. Kijk maar wat je kan regelen wat dat betreft Knipoog

Ik ga eens kijken hoeveel ik aan vergoeding kan geven/regelen.

Dealer schreef:
Ik studeerde in '70 af op de fotovakschool, hoewel het daarna niet lang m'n vak geweest is; ik vond computers interessanter Haha!
Nu fotografeer ik nog voor m'n plezier, heb tijd en ik wil jou als scholier best helpen.
Kost niets Knipoog

Heb je voorbeelden van je foto's

Mensen die mij hier graag mee willen helpen moet ik zelf ook zorgen voor spullen? Graag even vermelden bij je berichtje

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:30

Ik stel me ook beschikbaar! Het zou je in ieder geval de reiskosten vanaf Waddinxveen Noord naar de locatie kosten (met ov, 40%), verder komen we er wel uit qua kosten.
Ik stuur je een pbtje met voorbeelden!

Ik neem zelf mijn spullen mee, dus in principe hoef je niet voor spullen te zorgen. Lachen