paardentaxi omgeving spijkenisse gezocht!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_b

paardentaxi omgeving spijkenisse gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 15:12

Hallo,

Aanstaande dinsdag 27 mei laat ik mijn paard keuren en toen had ik gisteren 2 bedrijven gevonden. Toen ik het vandaag wou reserveren was het helemaal vol! Dus zit echt te balen en te stressen of dat wel gaat lukken voor aanstaande dinsdag.
Nu is mijn vraag weten jullie misschien een paardentaxi in de buurt van Spijkenisse? Ik kan namelijk geen andere oplossing verzinnen, heb zelf geen rijbewijs en mijn ouders geen speciaal trailerrijbewijs..

Het paard moet vanaf Spijkenisse naar Bodegraven daar ongeveer 2uur wachten bij de kliniek en dan weer terug naar Spijkenisse.

Hoop dat jullie mij willen helpen

gekke_koei

Re: paardentaxi omgeving spijkenisse gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:40

bij horsepartner kan je een kleine vrachtwagen huren voor een niet al te gekke prijs.
die zit in delft. mag je gewoon met b rijbewijs besturen.
is in verhouding goedkoper als een paardentaxi aangezien die ook nog wachturen rekenen en je met de vrachtwagen gewoon voor een dag betaald en vrije km hebt.
je betaald een borg, een vast huurbedrag en de diesel die je verbruikt

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 00:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 09:15

gekke_koei schreef:
bij horsepartner kan je een kleine vrachtwagen huren voor een niet al te gekke prijs.
die zit in delft. mag je gewoon met b rijbewijs besturen.
is in verhouding goedkoper als een paardentaxi aangezien die ook nog wachturen rekenen en je met de vrachtwagen gewoon voor een dag betaald en vrije km hebt.
je betaald een borg, een vast huurbedrag en de diesel die je verbruikt

Ik denk dat je dan nog duurder uitkomt, alles bij elkaar. De vrachtwagen die je bedoeld is 110,- per dag exclusief benzine.
Een voordeel is natuurlijk dat je er zoveel mee kan rijden als je wilt en je ermee kunt rijden met een B

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:23

ja, het ligt er aan hoeveel km je rijd. als de afstand niet zo groot is kan de paardentaxi goedkoper zijn.
voor ons was het in dit geval goedkoper, ptreo vroeg meer dan 200 euro voor dat ritje excl btw.

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 18:26

Het probleem is dat mijn vader wel met een trailer kan en mag rijden, maar die zit op zijn werk. En het is veel duurder voor hem(eigen bedrijf) om een dag 'vrij' te nemen dan dat ik iemand zou inhuren. En mijn mam mag niet met een trailer rijden