Hallo paardengekken!
Misschien dat jullie het nog niet weten maar eindelijk na jaaren zeuren mag mijn paardendroom uitkomen. Ik mag een eigen paard!
Net zoals de meeste van jullie denk ik ook wel doen is het internet afzoeken naar een geschikt paardje.
Vorige week kwam ik een leuk paard tegen wat helemaal naar mijn wens is. Afgelopen zaterdag er gelijk naartoe om te kijken of het ook echt 'klikt' en ja gelukkig dé klik is er! En mijn ouders vinden het ook een superpaard.
Dus met de eigenaren afgesproken dat we haar willen kopen, als ze word goedgekeurd. Dus zou haar deze week willen laten keuren in Bodegraven. Nu zit ik alleen een klein beetje met een 'probleem' namelijk.. Dat ze alleen keuren doordeweeks en de laatste afspraak word niet later dan 15:00 gemaakt.. Tja jullie voelen hem waarschijnlijk al aankomen.. Hoe vervoer je dat paard in hemelsnaam nou van spijkenisse, naar Bodegraven én weer terug!
Dus nu zou ik graag willen weten of dat jullie misschien iemand kennen waar ik misschien een trailer mét chauffeur kan huren zodat ik haar zelf kan vervoeren. Of misschien een ander idee hebben?
Paardengekken ik hoop echt dat jullie me kunnen en willen helpen..
liefs Melissa