Osteopathie/Sabine de Kok, iemand ervaring?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joozz

Osteopathie/Sabine de Kok, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:44

Mijn paard heeft een huidallergie, maar waardoor??? Mn DA heeft al verscheidene keren rondgebeld, maar er bestaat geen betrouwbare bloedtest waaruit we kunnen concluderen waarop ze allergisch reageert.

Nu vallen de jeukplekken momenteel mee (klop af...), maar toch wil ik natuurlijk het liefst dat mn paardje verlost wordt van die jeukplekken. Een keer behandeld met cortison maar kreeg warme hoeven dus mee gestopt. Verder vind ik het sowieso niet prettig om dit middel aan mijn paard te geven, alleen in uiterste nood.

Maar nu weer overleg gehad met mn da, en zij gaf aan dat ik misschien eens contact op moest nemen met Sabine de Kok zij is naast dierenarts ook osteopaat. Iemand ervaring met haar of met osteopathie in het algemeen? Wat doen osteopaten nu precies?

Marije_jiplover

Re: Osteopathie/Sabine de Kok, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 08:12

MD-->EA GZ Diensten

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:19

Heeey zag jouw berichtje, en heb persoonlijk geen ervaring met haar, maar ze komt bij ons op stal..
bij een vriendin van mij heeft ze d'r paard gekraakt, ze kan vertellen hoe het paard zich voelt, en ze heeft medicijnen gehad, ze kan namelijk ook zien waar het paard last van heeft van binnen en wat ze nodig heeft, ik zou zeggen gewoon bellen en een keertje proberen!!!

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:21

Hoi!

Ik heb ook een vraagje over Sabine de Kok. Ik ben momenteel op zoek naar een acupuncturist en heb haar aanbevolen gekregen. Ik weet helemaal niks over mevouw de Kok. Heeft iemand een telefoonnummer of e-mailadres of een website waar ik kan kijken/contact op kan nemen. Waar komt ze vandaan? Komt ze ook aan huis? Wat ik van bokt.nl begrepen heb is dat ze dierenarts/osteopaat is. Doet ze eigenlijk wel aan acupunctuur? Kan iemand me verder helpen? Bedankt!

gr. Ellen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 08:12

Ja, ze doet idd ook acupunctuur en komt aan hus, maar weet niet of ze overal komt. Ik ken haar al jaren en ze heeft zich imo tot een ontzettend betrokken goede arts ontwikkeld. Ze werkt o.a. in regio Midden NL.
Op dit moment staat er een paard onder behandeling bij ons en het gaat met hem al wat beter; ze neemt de tijd voor je en je dier. Is fijn mens.