[GZ} stalling omgeving Renswoude

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

[GZ} stalling omgeving Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:51

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik ook een topic geopend om een stalling in de omgeving van Renswoude te zoeken. In de tussentijd hebben mijn vriend en ik een huis gekocht in Renswoude waar we aan het eind van dit jaar heen zullen verhuizen. Erg spannend allemaal want we wonen nu in Hoofddorp. Een heel groot verschil dus.

Op mijn vorige topic heb ik niet zoveel reactie gekregen. Nu het allemaal wat duidelijker is open ik maar een nieuw topic.
Mijn vraag is dus wie weet er een leuke en gezellige stalling in de omgeving van Renswoude, met een uitloop van ongeveer 10 km. De faciliteiten die er in ieder geval moeten zijn:
* Een goede buitenrijbaan
* Nette stallen
* Mesten kan ik zelf doen maar het zou beter uitkomen als dat word gedaan
* Dagelijks weidegang of in de winter de paddock

Ik heb nu al wel wat verschillende stallen gezien. Ga binnenkort kijken in een stal in Overberg en in Ede zit geloof ik ook wel wat leuke stallen. Iemand die ervaring heeft met kleinere stallen daar in de omgeving? Of iemand die andere stallen kent waar ik nog kan kijken?

Groetjes Danielle

Sim

Re: [GZ} stalling omgeving Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 10:05

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:38

Hoi

Tegen over Landal Greenparks in Scherpenzeel (naast Renswoude) heeft mijn paard een paar jaar gestaan op een boerderij . De paarden mogen naar buiten wanneer je zelf maar wilt en er zit een redelijke buitenbak bij .De stallen op het deel zijn erg groot (4 bij 5 ?) en in een andere schuur 3 bij 3 in totaal zijn er 9 stallen. Er is op het moment 1 grote stal vrij zover ik weet . Als je een keer wilt kijken kan ik je het nummer geven om een afspraak te maken. Ik betaalde voor1 jaar terug €135 inc hooi en stro en het is volgens mij niet veel omhoog gegaan . Je kan daar ook eventueel je trailer kwijt en de manege van de willearruiters is redelijk dichtbij. Ik meste er zelf uit maar misschien dat dat ook voor je gedaan kan worden.
Verder is er nog een stal die ook een binnenbak heeft met van dat windbreekgaas. Ik weet niet precies van wie dat is maar als ik het goed begreep is dat wel een pension stal. Als je vanuit Renswoude naar Scherpenzeel gaat kom je langs restaurant De Dennen . Als je voor dat restaurant staat kan je aan de rechterkant het bos in, een wandelpad op. Het is een soort dijkje en als je ong. 200 meter door loopt dan is het aan de rechterkant.
Als me verder nog iets te binnen schiet zal ik het laten weten.

Groetjes Hester

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:39

Hoi,

Ik sta op de stal die Hesterve aangeeft. In scherpenzeel.
Het is een leuke kleine gezellige stalling.
Ik sta er nu denk ik ruim 2 jaar (misschien iets langer) en heb het nog steeds super naar mijn zin Knipoog

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:05