ik heb wat vragen over Harry Hoevers. (mocht het hier niet goed staan hoor ik het wel)
ik zag deze beste man al in veel oude topics langs komen. ben erg benieuwd van wat ik allemaal hoor en lees. jammer genoeg las ik ook dat hij geen diploma's heeft en ook slechte ervaringenmet hem van mensen.
ik zou em toch graag laten komen in aalsmeer. zijn er meer mensen in de omgevind die dat ook zouden willen? ik weet eigenlijk niet of hij ook langs komt?
wie weet dat?
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 20-05-08 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
Denk dat ie niet voor een paard langs zal komen in aalsmeer. Ik woon op krap 30 minuten van hem vandaan en bij mij komt ie ook niet aan huis. Als er meerdere mensen geintresseerd zijn is de kans groter dat ie langs komt. Vaak duurt het voor een afspraak bij hem aan huis al 3 weken voor hij tijd heeft. Voor een afspraak op locatie is dat misschien nog wel veel langer. Succes ermee. Ik ga volgende week
nou ik ben dus gisteravond geweest. helaas is het niet wat ik verwacht had. ik dacht toch echt dat hij kon comuniceren met paarden/helderziend was. hij heeft haar gekraakt.aan het halster getrokken en haar staart.was na 20 min klaar.en we moesten er 2 uur voor rijden en 2 uur terug......tvind het erg zonde dat het zo tegen viel. ik hoop in elk geval dat ze baat heeft bij het kraken.
nou het was niet zo zeer mijn doel. ik wou gewoon weten wat er nou met haar aan de hand was. onder het kraken vroeg ik ook dat ik gehoord had dat hij contact kon maken met paarden.hij zei daar op dat hij geen slechte dingen door kreeg. en dat ze wel lekker in haar vel zit. en verder vertelde hij veel over andere mensen en paarden. het was dus niet wat ik verwacht had. ik dacht hij komt met hele verhalen over mijn pony. maar helaas.
Ik zou juist blij zijn als ik te horen kreeg dat er geen slechte dingen waren en mijn dier gewoon lekker in haar vel zat. Wat had je dan gewild, verhalen vol met drama?????
dat snap je dan verkeerd.tuurlijk wil iedereen horen dat het goed gaat. Maar ik had verwacht dat hij kon vertellen waarom ze bepaalde dingen doet die ze doet. Ik heb vaak op het punt gestaan om haar te verkopen. Iedereen kan zeggen dat het paard het wel naar zijn zin heeft. Ik dacht dat hij een gave had. Hij zei niks waar hij zeker van was.hij DACHT namelijk dat de pijn in haar rug te maken had met een x een val als veulen.maar dat wist hij dus niet zeker. Als ik wist dat hij alleen kraker is dan had ik niet dat hele end mijn paardje in de trailer gehad en gewoon iemand anders laten komen snap je.
hey hallo, Ik ben erg enthousiast over harry hoevers. Ik ben met zowel paard als voor mezelf geweest en ik kan je met zekerheid vertellen dat hij zeker een gave heeft! Als iemand je zoveel over jezelf en je paard kan vertellen dat niemand kan weten, dan is dat toch bijzonder. Hij heeft mijn paard ook gekraakt en kon mij vertellen dat dat was gebeurd nadat ze was bevallen. Misschien had je iets speciefiker moeten vragen? En teveel verwacht? Ik denk dat hij je alleen wat kan vertellen als er iets behoorlijk mis is, en hij vertelde dat het goed was toch? Dan weet je dat in elk geval toch? Mijn paard heeft een bult op haar hoofd en dat kwam ws ook door een val als veulen. Misschien moet je het toch in een andere hoek zoeken. Succes ermee.
nou ik had zeker te veel verwacht! al die verhalen die ik had gelezen, ik dacht echt dat hij een gave had. ik ben dus zeker teleur gesteld. ik heb een keer een reading door iemand laten doen waar wel dingen uit kwamen. hij vertelde mij dingen die iedereen mij kon vertellen. ze was erg ongeduldig toen hij bezig met haar was.en toen zij hij dat ze een paardje met karakter was. tsja sorry maar ik had aangegeven waar ik voor kwam.heb daar ook gevraagt of hij contact kon maken omdat ik eigenlijk alles wou weten wat ik nog niet wist. hij zei alleen nog dat het wel mee viel met de trauma's van haar. toen ik door vroeg was het gewoon niet ernstig....... maar ik wil weten wat, en hoe daarom had ik zo'n end gereden. en als er gezegt word misschien of waarschijnlijk dan is dat in mijn wordenboek het niet zeker weten. en ik was voor zekerheid gekomen.