Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Like_peres schreef:geen idee, ik weet wel dat er weer mensen weg gaan dus komen er ook weer stallen vrij.denk dat ze dan heus wel nieuwe klanten aan nemen. die stallen moeten toch gevuld worden..
![]()
maar ik weet het zelf natuurlijk niet zeker,de TS kan altijd ff langs gaan of bellen.
LadyElmira schreef:als het goed is neemt reyerbos geen mensen meer aan toch? Had ze een tijd geleden aan de telefoon. Kan inmiddels veranderd worden.
Jij bent toch angela van vicky? Ik ben kimberley van school en urion. Ga je weer ergens anders heen dan, dacht dat je pas ergens nieuw stond?
Like_peres schreef:geen idee, ik weet wel dat er weer mensen weg gaan dus komen er ook weer stallen vrij.denk dat ze dan heus wel nieuwe klanten aan nemen. die stallen moeten toch gevuld worden..
![]()
maar ik weet het zelf natuurlijk niet zeker,de TS kan altijd ff langs gaan of bellen.
LadyElmira schreef:Hey ken jij janet? Dat is de vriendin, van de vriendin van mijn vader hahaha.
speedy16 schreef:weet iemand trouwens hoe nugteren in ridderkerk is en dan bedoel ik de mensen?
en hoe zit dat met rijerbos hoe zijn de mensen daar?
zijn ze wel normaal als je daar nieuw bent?
owja en zouden ze stalling hebben voor 2 pony's?
groetjes angela
LadyElmira schreef:speedy16 schreef:weet iemand trouwens hoe nugteren in ridderkerk is en dan bedoel ik de mensen?
en hoe zit dat met rijerbos hoe zijn de mensen daar?
zijn ze wel normaal als je daar nieuw bent?
owja en zouden ze stalling hebben voor 2 pony's?
groetjes angela
Ridderkerk is heel vriendelijk naar nieuwe mensen toe. Ehh..ik bedoel reyerbos haha. Meiden zijn onder elkaar ook erg aardig en gezellig. Of ze plek hebben zul je echt even voor moeten bellen dat weet ik niet, soms zeggen ze tegen mensen dat er geen plek is en dan de volgende dag is er een stal vrij..dus dat is een kwestie van vragen.
Edit: Heb je dan twee paarden of gaat die van je zus mee?