is het alleen met inladen dat hij voor problemen zorgt of ook tijdens het rijden met de trailer???
Want in principe hebben ze het tijdens het rijden te druk met concentreren op het feit dat ze de bewegingen van de weg moeten volgen om te kunnen blijven staan...
Calmitan misschien een optie? Kalmeert iets maar ze blijven wel alert wat natuurlijk erg belangrijk is. Ik ben eigenlijk tegen kalmerende en verdovende middelen maar als je echt zoveel problemen hebt met hem en het gaat maar om zo'n klein stukje dan zou ik het denk ik ook wel overwegen..
Denk dat er weinig in te grijpen is als hij idd ondersteboven ligt...als hij echt zo panisch is voor het trailerrijden dan zou ik met hem meteen aan het oefenen slaan als je in Biert staat.
Heb je niet 1 of 2 vriendinnen die met je meekunnen? En anders huur je een 2 paardstrailer of vrachtwagentje en dan blijf je bij hem staan.....absoluut illegaal en ik zou het zelf denk ik niet zo snel doen maar ik ken er meer die het zo gedaan hebben...maar je mag natuurlijk nooit je eigen leven in gevaar brengen. Als hij zo panisch is en van die rare dingen doet dan denk ik dat een kalmerend preparaat 1 van de makkelijkste opties is. Wel informeren bij Da uiteraard want zo'n jonkie moet je uiteraard niet zomaar iets geven!!
Ik hoop dat het je lukt zodat lodewijk snel naar zijn nwe stekkie kan!!!