Vakantie huisje Omg Veluwe met paard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

0maris0

Vakantie huisje Omg Veluwe met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 11:22

Hallo!

Wij willen graag een weekendje weg met onze paarden,
Daarom zijn wij opzoek naar een leuk klein vakantiehuisje waar onze paarden evt. aan huis of pension kunnen staan.
(dit willen wij bij 1 eigenaar dus alleen voor stalling hoef je niet te reageren)
Wij zijn met ong. 4 mensen en 4 paarden
We willen het liefst een weekend rond September-Oktober

Noppert

Re: Vakantie huisje Omg Veluwe met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:30

Als je niet perse naar de Veluwe wilt, dan is ons vakantiehuis misschien iets voor jullie. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:39

www.woodyranch.nl heeft trekkershutten of kleine huisjes. Paarden kunnen daar op stal en/of weide. Is in Uddel op de Veluwe

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:51

Op marktplaats adverteerd iemand geloof ik met zijn of haar vakantiehuisje particulier, met inderdaad ook de mogelijkheid om paardne mee te nemen in omgeving Putten.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 13:20

Sorry, maar ik wil wel naar de Veluwe, anders zag je huis er super uit Noppert!!

@Simmi dat ziet er leuk en goed uit!

@Bienotje, ja op mp staan er idd ook wel een paar,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 16:22

hmmm, die van putten waar jullie het over hebben kan ik niet vinden. Staan die onder dieren/toebehoren?

Verder ben ik een paar jaar terug bij www.veluweranch.nl geweest. Ook erg leuk, ligt bij Hoenderloo

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:34

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:13

Ik ga zelf ook naar de Woody Ranch. Dat is opzich wel een aanrader! Mocht je evt. met een caravan o.i.d. willen raad ik je Camping Boszicht in Laag Soeren aan!!

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:15

wij doen aan bed en breakfast maar hebben maar 1 kamer voor 2 personen. paar meter bij ons vandaan is wel een hotel ,de paarden zouden bij ons gestald of in de wei kunnen staan.Onze website is: www.deschotkamp.nl het is hier erg mooi rijde je zit zo op de hei en in het bos.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 00:02

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:38

adnariM schreef:
Ik ga zelf ook naar de Woody Ranch. Dat is opzich wel een aanrader! Mocht je evt. met een caravan o.i.d. willen raad ik je Camping Boszicht in Laag Soeren aan!!

Boszicht heeft 2 blokhutten een stacaravan en een boerderij waar je in zou kunnen, paarden kunnen er ook terecht. Ben er 4 keer geweest en vond het altijd erg leuk Lachen

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 21:17

Bienotje schreef:
Op marktplaats adverteerd iemand geloof ik met zijn of haar vakantiehuisje particulier, met inderdaad ook de mogelijkheid om paardne mee te nemen in omgeving Putten.

Haihai,ik ben hier vorig jaar geweest met 2 paarden op vakantie en we hebben ze er ook gestald 2 weken voor onze verhuizing in diezelfde omgeving.
Berty en Jos zijn fijne mensen,de paarden staan achter het vakantiehuisje en kunnen op stal en in het land of in de bak.
Het huisje is vrij eenvoudig (geen tv) maar die heb je dan ook helemaal niet nodig als je daar met je paarden bent en inderdaad de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!! Je rijdt dan in het Speulder en Spielder bos,je kunt er verschillende (aangegeven) routes rijden richting Garderen/Ermelo enz.
We wonen nu zelf aan datzelfde bos dus rij er nu zelf dagelijks!!
De prijs was ook heel schappelijk!!
Kortom een echte aanrader!

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:02

B10 schreef:
Bienotje schreef:

Haihai,ik ben hier vorig jaar geweest met 2 paarden op vakantie en we hebben ze er ook gestald 2 weken voor onze verhuizing in diezelfde omgeving.
Berty en Jos zijn fijne mensen,de paarden staan achter het vakantiehuisje en kunnen op stal en in het land of in de bak.
Het huisje is vrij eenvoudig (geen tv) maar die heb je dan ook helemaal niet nodig als je daar met je paarden bent en inderdaad de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!! Je rijdt dan in het Speulder en Spielder bos,je kunt er verschillende (aangegeven) routes rijden richting Garderen/Ermelo enz.
We wonen nu zelf aan datzelfde bos dus rij er nu zelf dagelijks!!
De prijs was ook heel schappelijk!!
Kortom een echte aanrader!

Ja Berthy en Jos zijn de eigenaren van de papa van mijn paardje. Fronarth Tellynor. B10, kun jij me misschien vertellen wat het toendertijd ongeveer kostte?