Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adnariM schreef:Ik ga zelf ook naar de Woody Ranch. Dat is opzich wel een aanrader! Mocht je evt. met een caravan o.i.d. willen raad ik je Camping Boszicht in Laag Soeren aan!!
Bienotje schreef:Op marktplaats adverteerd iemand geloof ik met zijn of haar vakantiehuisje particulier, met inderdaad ook de mogelijkheid om paardne mee te nemen in omgeving Putten.
B10 schreef:Bienotje schreef:Op marktplaats adverteerd iemand geloof ik met zijn of haar vakantiehuisje particulier, met inderdaad ook de mogelijkheid om paardne mee te nemen in omgeving Putten.
Haihai,ik ben hier vorig jaar geweest met 2 paarden op vakantie en we hebben ze er ook gestald 2 weken voor onze verhuizing in diezelfde omgeving.
Berty en Jos zijn fijne mensen,de paarden staan achter het vakantiehuisje en kunnen op stal en in het land of in de bak.
Het huisje is vrij eenvoudig (geen tv) maar die heb je dan ook helemaal niet nodig als je daar met je paarden bent en inderdaad de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!! Je rijdt dan in het Speulder en Spielder bos,je kunt er verschillende (aangegeven) routes rijden richting Garderen/Ermelo enz.
We wonen nu zelf aan datzelfde bos dus rij er nu zelf dagelijks!!
De prijs was ook heel schappelijk!!
Kortom een echte aanrader!