Paardenconcurrent en levertijden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Schimpie

Paardenconcurrent en levertijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 11:00

Hoi,

Misschien mag ik hier niet over beginnen of staat het in het verkeerde topic maar ik ik moet het even kwijt.

Ik heb 2 dekjes (van de nieuwe Pfiff colectie) bestelt bij de paardenconcurrent.nl en ik ben nu al zeker 2 en een halve maand aan het wachten tot het binnenkomt.
Elke week stuur ik weer een mailtje en elke keer krijg ik weer netjes een mailtje terug met de tekst, wij hebben het ook nog niet binnen, eind van de week krijgen we het zeker binnen, we sturen het zsm op etc.

Ik wordt er een beetje moe van....
Ik denk dat ik nog 1 week wacht en dan de bestelling maar annuleer.
Hebben meer bokkers ervaring met deze webshop? (goeie of slechte ervaringen)

gr.

Marchador

Re: Paardenconcurrent en levertijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:46

Ja ik heb er wat besteld.
Heb eigenlijk hele goede ervaring met deze webshop en zal er zeker vaker bestellen als ik wat nodig heb.
Het duurde even voordat mijn spul binnen kwam, maar goed ze zijn afhankelijk van de leverancier (hopelijk zeg ik dit zo goed). Als zij het binnenkrijgen dan pas kunnen ze het naar de klant toesturen Lachen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:49

Als je op de site kijkt bij Levertijd, staat al aangegeven dat het vaak wat langer duurt wegens het niet hebben van een groot magazijn. Dat is dus ook precies de reden waarom ik er nog nooit iets besteld heb (en ook niet zal doen).

Als er daar al staat aangegeven dat een bestelling van een groot aantal merken tussen de 2 en 8 weken duurt…. Dat is mij veel te lang.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:56

Het klopt dat die levertijd staat aangegeven op de site. Als je dat er voor over hebt (wat ik er zeker voor over heb, omdat de kwaliteit goed is en de prijzen in verhouding ook), dan weet je dus ook dat je een paar weken moet wachten. Bij de paardenconcurrent is gewoon heel weinig in huis en zijn ze afhankelijk van de leverancier (vaak ook nog eens uit het buitenland).

In het ergste geval, stopt je netwerk/pc er ook nog eens mee en duurt het, helaas voor de klanten, wat langer.. Dit is dus nu ook het geval bij de Paardenconcurrent.

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 12:09

Okee, da's balen.
Ik heb er heus wel begrip voor, maar ik heb zoiets ook een keer gehad bij een andere internet shop en toen kwam er dus niks meer binnen.
suc6 met het netwerk/ pc.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:11

Dat is idd balen, maar er is ook niks aan te doen door de Paardenconcurrent. Ondertussen wordt er wat in het internetcafe gewerkt en verwerkt Haha!

In ieder geval zal je bestelling van de Paardenconcurrent áltijd binnenkomen, al is het met wat vertraging Tong uitsteken

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 12:12

TOP!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:26

Hey Schimpie, ik doe mijn uiterste best, maar als je de admin van je eigen site niet in kan is dat best frustrerend. Ik besef dat je al lang wacht, ergggg vervelend is dat inderdaad Scheve mond
De doos waar de dekjes in zitten is in NL, maar staat tot overmaat van ramp op het verkeerde/mijn oude adres. Ik ga er wel vanuit dat alles snel in orde is, want krijg er zelf ook het heen en weer van Boos! Mijn excuses voor de extreme levertijden.

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 17:12

Nee joh maakt niet uit, maar zoals ik al zei ik heb een paar best slechte ervaringen met internetshoppen en toch blijf ik het maar doen haha......

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:39

PP > EA GZ

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:05

Heb er al vaker wat besteld,en net weer Haha!
Ben er tevreden over en het is het wachten waard Lachen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:19

ik heb ook geregeld zaken gedaan met schimmelig en dat ging altijd tot zeer tevredenheid.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:10

ik bestel hier vaker mijn spullen,en de service is toppie!
je krijgt je spullen altijd,ook al is het met vertraging.
ik heb nu ook lang op mijn spulletjes gewacht maar vandaag is het bezorgd!gewoon even geduld hebben nog,schimmelig zorgt er altijd voor dat het bij je terecht komt.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:19

Heb ook wat besteld, maar nog niet binnen, door de levertijden van de leverancier. Ik krijg echter wel gelijk antwoord op mijn pb-s en nu heb ik uiteindelijk toch mn geld terug gevraagd. Ik geloof wel dat het een goede webshop is... alleen wat ik zo leuk vind aan op internet shoppen is dat het meestal snel binnen is, maar nu dus niet... Helaas ik heb een ander hoofdstel gekocht, en die HB turijn is dan maar niet voor mij