Ik heb een kleinschalige opvang voor konijnen. Niet mijn eigen idee, maar wel van mensen die op vakantie gaan en hun konijn gewoon bij mij parkeren. Ik begon met 2 konijnen van mezelf, inmiddels heb ik er 10. Heel fijn, aangezien ik er geen hok of voer bij krijg, maar wel steeds meer konijnen. helaas zijn het ook allemaal rammen en dus kan ik ze niet samen zetten. op dit moment zit ik dan ook helemaal vol, maar ik vrees dat er tegen de zomervakantie nog meer bijkomen (even voor de goede gang van zaken: ik adverteer niet als opvang ofzo, konijnen worden gewoon over het hek gesmeten, of in emmers en dozen ervoor gezet!!)
ik ben dus dringend op zoek naar huisvesting, liefst gratis of tegen kleine vergoeding. liefst zoals deze:

dan kan ik nl meerdere rennen in een stal zetten en zo creer ik weer meer ruimte
tevens ben ik ook op zoek naar een goed tehuis voor een paar rammen. ze zijn niet gecatreerd, evt kan dit wel gedaan worden, maar op eigen kosten, ik kan ze bij mijn dierenarts voor 42,50 laten behandelen.
wie helpt me uit de brand???