Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Biksie03 schreef:Truien die niet meer passen? Only heeft maat XS-XL (34-42), dus daar moet vast wel iets tussen zitten. (Maar ik herken het wel dat na 1 of 2 seizoenen de truitjes krimpen dat ze eigenlijk net iets te kort zijn, maar dat is helaas zo bij elke winkel).Wonder Women en Only vind ze leuk, ze heeft nu ook een aantal truien van Only, maar die past ze niet meer...
Biksie03 schreef:Ik ben 1.84m, voor mij zijn de mouwen vaak wel prima, maar dat komt ook omdat ik een L of XL nodig heb.Ik heb nog even nagevraagd, maar van Wonder Women en Only zijn de mouwen niet lang genoeg. Met t-shirts gaat het nog wel, maar vooral de truien en shirts met lange mouwen zijn een probleem.
De Vero Moda en Miss Etam kijken wij ook wel, maar het meeste daar in niet haar stijl. Shirts in felle kleurtjes met leuke printen of teksten vind ze prachtig!
Ze is nu ik denk rond de 1.75/1.80. Ze is erg dun, dus als we een maatje L kopen, die dan wel lang genoeg op de armen is, is hij verder weer veel te groot.
Bij de Skooter slaagt ze inderdaad vaak ook wel, die hebben wij hier ook in de buurt.
Bedankt voor je tips, ben ik erg blij mee!
x_spekkie_x schreef:In Utrecht zit een winkel "Netjes" (op de steenweg), verkoopt voornamelijk alternatieve kleren, maar ook een klein rek met spijker(strech)broeken t/m lengtemaat 38!