Aangezien ik deze week nog naar het bos wil gaan en mijn vader helaas moet werken zoek ik iemand met een 2paardstrailer+auto óf vrachtwagen waar in ieder geval 2 paarden in kunnen. De bestuurder moet in het bezit zijn van geldige papieren/rijbewijs. Wij zelf (2 meiden van 16) zouden graag ook mee willen in de auto/vrachtwagen. Bij voorkeur een trailer/vrachtwagen met zadelkamer óf een grote auto waar zadels e.d. in kunnen.
Wij zouden graag in déze week naar het bos gaan. Dus van 7 mei tot 12 mei zouden wij naar het bos kunnen. De tijd dat wij naar het bos gaan zal tussen de 10.00 en 12.30 liggen en afhankelijk daarvan de tijd om opgehaalt te worden.
De rit moet zijn van Mijdrecht (Manege Lucky Stable www.luckystable.nl) naar het Amsterdamse Bos (www.amsterdamsebos.nl).
Dit is ongeveer 18,5 kilometer (29 minuutjes rijden).
We zoeken dus iemand die wil brengen en halen. Of 2 personen, een die haalt en een die brengt. Als er 1 persoon komt halen en brengen moet er ca. 3,5 uur wachten, of natuurlijk een andere klant wegbrengen/ophalen of iets voor zichzelf gaan doen.
De prijs moet het liefst zo laag mogelijk zijn, omdat wij het zelf (2 meiden van 16) moeten betalen.
Reacties graag hier, of via de mail. (anniekvanschaik@hotmail.com)
Anniek