Wie weet waar nieuwe kunsstof hindernispalen te koop zijn, ze zijn voor onze clublessen. Tot nu toe alleen bij Agri gezien maar er moeten toch meer plekken zijn.
Via Google zou je toch meerdere leveranciers moeten vinden.
Toen ik zelf op zoek ben gegaan (uiteindelijk op hout uitgekomen ivm prijs, particulier) heb ik een info-mapje aangevraagd van Hippo Holland (http://www.hippoholland.nl/). Zij verkopen kunststof hindernismateriaal van het merk 'Jump voor Joy'.
Helaas staan er geen prijzen op de site, maar via Extra - Offerte op de website kan je je gegevens invullen en krijg je keurig een mapje binnen met een info-boekje over het hindernismateriaal en een prijslijst.
Edit: voor het idee qua prijzen (mijn prijslijst is van 2006/2007) Dit pakket zou 581,91 euro kostten inclusief btw (ex. 489 euro): 6 x lichtste soorten balk á 3 meter met max. 6 kleuren 12 x 'all in one cup', (ophanger v. balken aan staander) 6 x standaard staanders
Dank je wel. Had al via Google gezocht maar daar staat niet veel behalve Agradi. Het gaat ons alleen om balken de rest hebben we wel. Ga eens even op de site kijken. Bedankt voor je reactie!
waarom wil je kunststof hindernisbalken? Heb je daar ervaring mee? wij op de vereniging wel en zijn weer snel teruggegaan op hout.
Waarom voldeden die kunststofpalen niet? Wij hebben op de club nu hout, maar omdat ze altijd buitenhangen zijn ze snel verrot, het leek ons dus beter kunststof te kopen, maar ben benieuwd naar jullie ervaring.
Hindernispalen zijn er om te vallen in principe en kunstof palen gaan splinteren, maar gemener als houten palen. Op mijn oude stal zijn ze ook weer op hout overgegaan