Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pasdedeux schreef:Dat moet zonder KNHS gelden zijn. Tja of ik er winst op moet halen, eh nee. Kan ook gewoon die 100 euro per jaar betalen, maar goed is toch snel verdient die 85 euro. Doe verder toch niks met het lidmaatschap behalve die startkaart.
Marieke_K schreef:pasdedeux schreef:Dat moet zonder KNHS gelden zijn. Tja of ik er winst op moet halen, eh nee. Kan ook gewoon die 100 euro per jaar betalen, maar goed is toch snel verdient die 85 euro. Doe verder toch niks met het lidmaatschap behalve die startkaart.
Maar je moet toch de KNHS betalen en de paard en sport. Je behaalt dus misschien een tientje winst. Bij onze vereniging kost het totaal eur 70.
pasdedeux schreef:Ben ook getipt door iemand dat de Hoeve in Naaldwijk goed te betalen is en heel veel clinics ed organiseerd waar je dan als lid korting krijgt. Kijk dat vind ik wel interessant, maar puur 100 euro betalen voor een vereniging waar je de bak nooit van gebruikt of niks georganiseerd wordt, dat vind ik zonde. En geloof me dat geld wat ik 'verdien' door dit uit te zoeken, wordt evengoed weer in mijn paard gestoken, zoals het hoort.