Ik ben op zoek naar iemand die mijn verzorgpony en mij af en toe (eens in de twee weken of iets in die richting) kan helpen met het rijden. Ze staat in 's-Heerhendrikskinderen, dus het liefst op locatie of daar heel dicht in de buurt, zodat het aan te rijden is. Ik zoek iemand die mij kan helpen met het ontspannen rijden, waarbij het paard goed over de rug gaat lopen. Dit alles moet gebeuren op een vriendelijke manier, zonder druk. Ik geloof niet in allerlei hulpmiddelen, dus ik zou graag les krijgen van iemand die daar ook achter staat. Ik heb jaren terug een aantal jaar op de manege gereden, maar daarna heb ik nooit echt fatsoenlijk les meer gehad, dus ik ben bang dat ik een rampzalige ruiter ben, een uitdaging voor een instructeur
Ik ben een studente, dus mijn budget is helaas niet eindeloos. Dat zijn een hoop wensen, maar ik hoop dat er iemand enig idee heeft wie mij zou kunnen helpen.
Op de club heb ik de naam van Martijn Harinck gekregen. Degene die hem aanraadde, had een aantal jaar terug les van hem gehad, maar wist niet of hij nog steeds les gaf. Weet iemand of hij nog les geeft en heeft iemand ervaring met hem?