Waar zadel laten opkopen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Waar zadel laten opkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 18:50

Ik ben als een hele tijd opzoek naar een koper voor mijn zadel, maar ik raak hem niet kwijt. Ik moet er dringend vanaf omdat ik er niet meer mee wil rijden, hij past niet goed op mijn paard.

Ik wil nu een barefoot aanschaffen, maar dat kan ik alleen maar door die prijs (gedeeltelijk) te compenseren met de verkoop van mijn andere zadel.

Wie weet een bedrijf (of particulier) die mijn zadel voor een redelijke prijs over wil nemen of waar ik hem kan ruilen voor een barefoot? Het gaat om een bruinleren Sleipnir zadel (ijslander model).

Wie kan mij helpen? Ik zit er echt mee omhoog!

Alvast bedankt Lachen

batje

Re: Waar zadel laten opkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:53

Divoza neemt in en betaalt contant, ze bieden best redelijke prijzen.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:14

Kan je niet bij Atorka proberen of ze het willen overkopen ? Of misschien wil Neel het wel in de verkoop leggen voor je ? Dan heb je tenminste het IJslanderpubliek. En er is geloof ik in Friesland ook een nieuwe winkel die ook tweedehands zadels verkoopt, kijk maar eens op marktplaats/marktplaza, ik weet niet hoe ze heten. En heb je het al te koop gezet op het IJslanderforum ? En op icelandic-horses.com ?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 07:16

hij staat/stond als op atorka, marktplaats en marktplaza. IJslanderforum heb ik nog niet gedaan. Ik zal es kijken dank je Knipoog