Dierenkliniek Someren

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Caballo77

Dierenkliniek Someren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 07:55

Ik heb op zoek naar ervaringen met dierenkliniek Someren. Positief, negatief, alles is welkom! Bij welke dierenarts stond je paard onder behandeling? Hoe is alles verlopen? Hoe zijn de faciliteiten als je paard daar moet blijven? etc etc

Mijn paard lijdt aan maanblindheid, een zeer heftige vorm. Verhuizing naar een nieuwe stal heeft voor veel stress gezorgd en de ontstekingen blijven maar terugkomen. Ik heb uiteraard mijn eigen da ingeschakeld en wij zijn volop bezig met behandelen, maar ik ga ook maar eens contact opnemen met Someren. Eens informeren wat hun mening is en hoe het zouden aanpakken....

Marije_jiplover

Re: Dierenkliniek Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:22

MD-->EA GZ Diensten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:45

Met Someren heb ik goede ervaringen. Wel niet met maanblindheid, maar met botcyste in het straalbeen. Helaas is de eerste keer de operatie mislukt, maar mijn paard is gratis de tweede keer geopereerd en heeft daar daarna nog een paar dagen gratis gestaan. Was supernetjes opgelost.

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:52

Mijn pony is daar tot twee keer toe geweest. De eerste keer met een peesklap en de tweede keer met een kankergezwel. Ze zijn heel open en eerlijk over alles en proberen je zo veel mogelijk te helpen. Uiteindelijk heb ik er mijn pony moeten laten inslapen, wat ook heel netjes ging (hetzelfde als onder narcose brengen en dan een overdosis spuiten). Zij hebben ook alle contact onderhouden met mijn verzekering.
al met al een prima, en betaalbare, kliniek.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:28

Hier ook zeer goede ervaringen met Someren! Mijn paard is dankzij hun (moderne) kennis en middelen volledig hersteld van een vrij ernstige peesblessure (scheur in oppervlakkige buigpees). Toen onder behandeling bij drs. Enzerink. Net als Imker zegt, lossen ze evt. problemen netjes op. Dat is mijn ervaring ook tenminste. Toen met die peesblessure moesten we iedere twee maanden terug voor controle. Eén keer kwamen we aan en bleek dat Enzerink bezig was met een spoedoperatie. Kan gebeuren natuurlijk. Ik mocht Bonanza gewoon van de trailer halen en zolang we moesten wachten (gratis) bij hun op stal zetten.

Vorig jaar wilde ik een uitgebreid kreupelheidsonderzoek laten doen bij mijn paard en door de eerdere positieve ervaringen dus weer naar Someren. Deze keer bij drs. Van Oijen. Wederom super behandeld!

Succes met je paard!

Puck79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:39

Ook ik heb een goede ervaring met Someren.
(Al hoop ik er niet meer te hoeven komen Knipoog , maar dat staat los van het bovenstaande) Mijn pony heeft er vijf dagen gestaan met heftige koliek. De mensen waren erg vriendelijk, duidelijk, eerlijk en open. Anders kan ik niet verwoorden. Elke dag werd ik 's ochtends na de ronde gebeld met een update, wanneer er veranderingen waren werd ik gebeld. Mocht elke dag tot 6 uur langs komen op ziekenbezoek. Ook dan kreeg je weer een update.