Piaffe Ruitersport / Mountain Horse levertijd 2 maand?!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Piaffe Ruitersport / Mountain Horse levertijd 2 maand?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 18:31

Hai.

20.02.'08 heb ik een bestelling bij Piaffe geplaatst, via internet. Nog geen dag erna kreeg ik mail; artikel niet op voorraad. Bedrag wel over gemaakt, ze zou me op de hoogte houden. Dik 3 weken na deze mail heb ik wederom naar Piaffe gemaild; waar mijn chaps bleven. Deze bleken nog steeds niet aangekomen te zijn bij Piaffe. Probleem lag volgens hun dus bij Mountain Horse.

Wederom 2 weken later nòg niks gehoord; dus weer gemaild. Chaps waren er nog steeds niet dus weer lagen alle problemen bij Mountain Horse. Ik begon mezelf al op m'n hoofd te krabbelen; hoeveel mensen op de wereld kunnen er tegelijk precies deze maat chap bestellen in notabene een niet heel veel voorkomende bruine kleur à €80,- ? Waarom moet het inmiddels al 1,5 maand duren om een setje chaps te leveren?

Vandaag, 10 dagen later nog maar eens gemailt of er al meer informatie is. Ik ben wel mijn €80,- kwijt en wil gewoon met mijn chaps rijden!

Iemand dit al eerder mee gemaakt met Mountain Horse/Piaffe Ruitersport? Graag ervaringen en wat ik hier aan kan doen. Als de chaps nou overal te bestellen waren had ik de order gewoon gecanceld maar niet elke webshop heeft ze.

LoTjE22

Re: Piaffe Ruitersport / Mountain Horse levertijd 2 maand?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:18

Hoi

Met piafferuitersport is niets mis.
Duurd meetsal een tijdje met dingen die niet op voorraad zijn.. je wordt altijd gemaild of dingen op voorraad zijn!
Dan heb je mestal zelf de keuze maak ik t geld over of niet..
Ik wacht ook al een poosje op m'n livepoolstang, denk dat ie nog gemaakt moet worden haha.

Jij bent niet je 80 euro kwijt, gewoon steeds mailen zodat ze niet vergeten Haha!
Komt helemaal goed, weet ik zeker..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:26

Ik heb ook nooit geen nare ervaringen met piaffe gehad.

hun zijn ook afhankelijk van de leveranciers, en als die niet (optijd) leveren om wat voor reden dan ook, kunnen hun weinig aan doen.

Is idd heel naar dat het op die manier gaat, maar hun kunnen er zelf vrees ik ook weinig aan doen.... Knipoog
en je 80 euro ben je vast en zeker niet kwijt, daar valt altijd wel een oplossing met hun over te vinden Ja

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:27

Nou Piaffe inderdaad, zit ook al 2 maanden te wachten.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:27

Ik heb in het verleden ook geen nare ervaringen met Piaffe gehad en wil ze zeker niet in kwaad daglicht zetten; maar vroeg me gewoon af of iemand hetzelfde als mij is overkomen/mensen er midden in zitten en of het vaker voor komt met Mountain Horse. Lijkt me namelijk niet dat je het als bedrijf kunt maken om 2 maand levertijd [ of nòg langer? Misschien duurt het straks een halfjaar?? ] te hanteren. Als fabriek niet en als winkel/webshop niet.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:30

Ik heb via Piaffe hetzelfde gehad, maar dan met een vest van HH.
Bleek niet meer leverbaar, terwijl zij ook al heen en weer aan het mailen waren.
Ik mocht mijn geld terug, maar ik zag inmiddels in de uitverkoop een grijze broek voor mijn dochter in de aanbieding. Die was 5 euro duurder, maar daar deden ze niet moeilijk over.
Dus, idd gewoon contact houden. komt goed hoor, het zijn eerlijke mensen. OK dan!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:34

Nou ik heb een keer bij Piaffe metalen beugelblokjes besteld en oud roze pees- en kogel beschermers besteld. Dus nou die dingen moesten eerst nog geleverd worden, na een maand ofzo kreeg ik ze eindelijk binnen. Bleken het van die knalroze beschermers te zijn terwijl ik duidelijk oud-roze had besteld. Dus ik ze weer terug gestuurd. En op de bon stond dat de beugelblokjes nog besteld moesten worden ofzo. Nou oke, dus ik ook paar weken gewacht. Toen net als jou gemaild waar ze bleven, ja ze zou wel even mailen naar de leverancier waar ze bleven. Kreeg verder niks te horen. Toen weer na een paar weken gemaild. Kreeg niks terug. Toen weer gemaild beetje bozig, kreeg ik een mail terug; owja, de beugelblokjes zijn uit het assortiment gehaald, sorry maar we leveren ze dus niet meer..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:36

Ik snap dat het eerlijke mensen zijn maar heb inmiddels al 2 via PB en 2 in dit topic die exact hetzelfde hebben als ik heb. Spullen die volgens Piaffe niet geleverd worden door fabrikant. Ligt het aan mij of is dit vaag? Als ik mijn foto's voor klanten 2 maanden na betaling lever heb ik dalijk ook een stel boze klanten achter me aan. En het lijkt me niet logisch dat elke fabriek 2 maand of zelfs nòg langer nodig heeft om te leveren.

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:37

Tja lastig hoor! Mijn ervaring met Piaffe Ruitersport waren erg goed. ik bestelde, maakte het geld over, 2 dagen later had ik het binnen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:38

Ja dat had ik in het verleden dus ook. Dit is echt iets van de laatste tijd. Scheve mond

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:38

Nee een fabriek zeker niet lijkt mij!
Ik heb het wel is vaker gehoord van mensen dat ze ook iets niet voor elkaar kregen via piaffe. Wil niks kwaads op hen doen ofzo, maar ik kijk af en toe wel is op site en dan denk ik he dat had ik nodig, maar dan kijk ik nu toch liever ergens anders.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:41

Heb 2x wat besteld, eerste ging vrij snel 2e x duurde ook enorm lang...

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:47

Faelivrin schreef:
Hai.

20.02.'08 heb ik een bestelling bij Piaffe geplaatst, via internet. Nog geen dag erna kreeg ik mail; artikel niet op voorraad. Bedrag wel over gemaakt, ze zou me op de hoogte houden. Dik 3 weken na deze mail heb ik wederom naar Piaffe gemaild; waar mijn chaps bleven. Deze bleken nog steeds niet aangekomen te zijn bij Piaffe. Probleem lag volgens hun dus bij Mountain Horse.

Wederom 2 weken later nòg niks gehoord; dus weer gemaild. Chaps waren er nog steeds niet dus weer lagen alle problemen bij Mountain Horse. Ik begon mezelf al op m'n hoofd te krabbelen; hoeveel mensen op de wereld kunnen er tegelijk precies deze maat chap bestellen in notabene een niet heel veel voorkomende bruine kleur à €80,- ? Waarom moet het inmiddels al 1,5 maand duren om een setje chaps te leveren?

Vandaag, 10 dagen later nog maar eens gemailt of er al meer informatie is. Ik ben wel mijn €80,- kwijt en wil gewoon met mijn chaps rijden!

Iemand dit al eerder mee gemaakt met Mountain Horse/Piaffe Ruitersport? Graag ervaringen en wat ik hier aan kan doen. Als de chaps nou overal te bestellen waren had ik de order gewoon gecanceld maar niet elke webshop heeft ze.

Ik heb je een PM gestuurd

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 21:17

Dank voor je PB, je hebt er inmiddels 1 terug. Ik hoop dat we tot een oplossing komen. Lachen

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:24

Faelivrin schreef:
Dank voor je PB, je hebt er inmiddels 1 terug. Ik hoop dat we tot een oplossing komen. Lachen

Tuurlijk komen we hier uit !
Ik heb je PM inmiddels ook beantwoord.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:28

Faelivrin schreef:
Ik snap dat het eerlijke mensen zijn maar heb inmiddels al 2 via PB en 2 in dit topic die exact hetzelfde hebben als ik heb. Spullen die volgens Piaffe niet geleverd worden door fabrikant. Ligt het aan mij of is dit vaag? Als ik mijn foto's voor klanten 2 maanden na betaling lever heb ik dalijk ook een stel boze klanten achter me aan. En het lijkt me niet logisch dat elke fabriek 2 maand of zelfs nòg langer nodig heeft om te leveren.

Ik heb alles in een PB uitgelegd aan je maar, bv met een vest dat is niet helemaal eerlijk dat zijn uitverkoop artikelen en wij proberen vaak voor de klant ook al is het uitverkocht toch nog aan dat artikel te komen dat doen we alleen maar omdat we het de klant naar de zin willen maken dus daar is niets vaags aan alleen volgens mij maar heel klantvriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 10:24

RUI --> EA GZ DI.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:11

ruitersport schreef:
Ik heb alles in een PB uitgelegd aan je maar, bv met een vest dat is niet helemaal eerlijk dat zijn uitverkoop artikelen en wij proberen vaak voor de klant ook al is het uitverkocht toch nog aan dat artikel te komen dat doen we alleen maar omdat we het de klant naar de zin willen maken dus daar is niets vaags aan alleen volgens mij maar heel klantvriendelijk.

Ik heb er niet bij gehoord dat het om uitverkoop artikelen gaat. Hoop dat mijn chaps vandaag zijn gehaald. Lachen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:25

Ik heb ook weleens een mis verstandje gehad, Maar uiteindelijk is alles goed op zijn pootjes terecht gekomen!

Waar mensen werken kunnnen weleens fouten gemaakt worden. Geef ze dan ook die tijd, Of bel gewoon hoe of wat.....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:36

zoek eens op bokt naar piaffe, daar zijn al zoveel topics geweest met hetzelfde onderwerp

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:10

Faelivrin schreef:
ruitersport schreef:

Ik heb er niet bij gehoord dat het om uitverkoop artikelen gaat. Hoop dat mijn chaps vandaag zijn gehaald. Lachen

Ik heb je een pm gestuurd maar jou chaps zijn vandaag bij je hoor !

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 17:32

De chaps zijn vandaag hoogstpersoonlijk door Oscar van Piaffe zelf hier bij mij aan de deur gebracht. Ik vind dit natuurlijk helemaal super en wil dan ook via deze weg Piaffe even bedanken voor de service. Eigenlijk wist ik ook wel dat jullie het goed zouden oplossen. Bedankt! OK dan! [Bleek overigens om een misverstand te gaan, Piaffe zat op zwarte chaps voor mij te wachten, terwijl ik bruine had besteld, had ze dus al veel eerder kunnen krijgen. Knipoog ]

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:13

Faelivrin schreef:
De chaps zijn vandaag hoogstpersoonlijk door Oscar van Piaffe zelf hier bij mij aan de deur gebracht. Ik vind dit natuurlijk helemaal super en wil dan ook via deze weg Piaffe even bedanken voor de service. Eigenlijk wist ik ook wel dat jullie het goed zouden oplossen. Bedankt! OK dan! [Bleek overigens om een misverstand te gaan, Piaffe zat op zwarte chaps voor mij te wachten, terwijl ik bruine had besteld, had ze dus al veel eerder kunnen krijgen. Knipoog ]

Bloos

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:35

Goed zo!

Heb zelf bij jullie (piaffe) laatst bruine mountain horse laarzen besteld, zijn ook netjes binnen gekomen, dank!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:42

Romeo2007 schreef:
Goed zo!

Heb zelf bij jullie (piaffe) laatst bruine mountain horse laarzen besteld, zijn ook netjes binnen gekomen, dank!

nogmaals Bloos