Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Faelivrin schreef:Hai.
20.02.'08 heb ik een bestelling bij Piaffe geplaatst, via internet. Nog geen dag erna kreeg ik mail; artikel niet op voorraad. Bedrag wel over gemaakt, ze zou me op de hoogte houden. Dik 3 weken na deze mail heb ik wederom naar Piaffe gemaild; waar mijn chaps bleven. Deze bleken nog steeds niet aangekomen te zijn bij Piaffe. Probleem lag volgens hun dus bij Mountain Horse.
Wederom 2 weken later nòg niks gehoord; dus weer gemaild. Chaps waren er nog steeds niet dus weer lagen alle problemen bij Mountain Horse. Ik begon mezelf al op m'n hoofd te krabbelen; hoeveel mensen op de wereld kunnen er tegelijk precies deze maat chap bestellen in notabene een niet heel veel voorkomende bruine kleur à €80,- ? Waarom moet het inmiddels al 1,5 maand duren om een setje chaps te leveren?
Vandaag, 10 dagen later nog maar eens gemailt of er al meer informatie is. Ik ben wel mijn €80,- kwijt en wil gewoon met mijn chaps rijden!
Iemand dit al eerder mee gemaakt met Mountain Horse/Piaffe Ruitersport? Graag ervaringen en wat ik hier aan kan doen. Als de chaps nou overal te bestellen waren had ik de order gewoon gecanceld maar niet elke webshop heeft ze.
Faelivrin schreef:Dank voor je PB, je hebt er inmiddels 1 terug. Ik hoop dat we tot een oplossing komen.
Faelivrin schreef:Ik snap dat het eerlijke mensen zijn maar heb inmiddels al 2 via PB en 2 in dit topic die exact hetzelfde hebben als ik heb. Spullen die volgens Piaffe niet geleverd worden door fabrikant. Ligt het aan mij of is dit vaag? Als ik mijn foto's voor klanten 2 maanden na betaling lever heb ik dalijk ook een stel boze klanten achter me aan. En het lijkt me niet logisch dat elke fabriek 2 maand of zelfs nòg langer nodig heeft om te leveren.
ruitersport schreef:Ik heb alles in een PB uitgelegd aan je maar, bv met een vest dat is niet helemaal eerlijk dat zijn uitverkoop artikelen en wij proberen vaak voor de klant ook al is het uitverkocht toch nog aan dat artikel te komen dat doen we alleen maar omdat we het de klant naar de zin willen maken dus daar is niets vaags aan alleen volgens mij maar heel klantvriendelijk.
Faelivrin schreef:ruitersport schreef:Ik heb alles in een PB uitgelegd aan je maar, bv met een vest dat is niet helemaal eerlijk dat zijn uitverkoop artikelen en wij proberen vaak voor de klant ook al is het uitverkocht toch nog aan dat artikel te komen dat doen we alleen maar omdat we het de klant naar de zin willen maken dus daar is niets vaags aan alleen volgens mij maar heel klantvriendelijk.
Ik heb er niet bij gehoord dat het om uitverkoop artikelen gaat. Hoop dat mijn chaps vandaag zijn gehaald.
Faelivrin schreef:De chaps zijn vandaag hoogstpersoonlijk door Oscar van Piaffe zelf hier bij mij aan de deur gebracht. Ik vind dit natuurlijk helemaal super en wil dan ook via deze weg Piaffe even bedanken voor de service. Eigenlijk wist ik ook wel dat jullie het goed zouden oplossen. Bedankt![Bleek overigens om een misverstand te gaan, Piaffe zat op zwarte chaps voor mij te wachten, terwijl ik bruine had besteld, had ze dus al veel eerder kunnen krijgen.
]
Romeo2007 schreef:Goed zo!
Heb zelf bij jullie (piaffe) laatst bruine mountain horse laarzen besteld, zijn ook netjes binnen gekomen, dank!