Zadel opvullen Twente (Almelo/Goor)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zadel opvullen Twente (Almelo/Goor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:00

Ik ben op zoek naar een goede zadelmaker nabij Almelo/Goor om mijn zadel te laten opvullen. Graag ervaringen en kosten.

Dank!

Groetjes

Liselot

Re: Zadel opvullen Twente (Almelo/Goor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:02

in Almelo zit Klumper, die brengen ze geloof ik weg naar een zadelmaker in geesteren of daar in de buurt. dan wordt het zadel niet op je paard gevuld, maar gewoon in orginele staat teruggebracht...

ik zelf liet harnessmaker op bokt komen voor opvullen. hij bekijkt hoe het op je paard ligt, gaat dan ter plaatse vullen. je bent je zadel dan dus ook niet kwijt.
dat beviel mij echt supergoed!

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:28

in markelo zit geloof ik het span maar daar hoor je niet altijd even goeie berichten over....

in heeten zit simons da's wel een hele goeie maar die moet je even bellen voor een afspraak aangezien hij stuiterdruk is.

en inderdaad klumper

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:55

Ik heb de mijne na laten kijken en passen en toen opvullen, door het Ruiterslot uit Bornerbroek, kostte 50 euro.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:43

ruiterslot heeft mij wat jaren geleden een scheef zadel verkocht... toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat het weldegelijk recht was. maar zelfs een leek kon zijn dat de kussens compleet scheef gevuld waren en dat de boom scheef stond.
hij komt dus echt absoluut nooit (meer) aan mijn zadel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:08

50 euro is niet duur maar als ik Lissy zo hoor krijg je waar (?) voor je geld.. Wel jammer Ruiterslot zit heel dichtbij. Klumper is idd een idee - k zal daar eens informeren. Harnessmaker zal ik een volgende keer zeker aan denken - wanneer de merrie, na haar veulen, weer wat voller is (en meer onder het zadel komt). Dank voor jullie reactie!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:20

Er zullen ook vast mensen zijn die bij Klumper slechte ervaringen hebben, zo is er bij ieder bedrijf wel wat.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:18

dat klopt, maar het ging mij vooral om de manier waarop hij reageerde Knipoog
als hij gewoon zijn fout erkend had en er wat aan had gedaan had ik het nog niet zo'n heel groot punt gevonden