GZ: Rusthuis voor mijn merrie.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

GZ: Rusthuis voor mijn merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 12:07

Hallo!

Ik zoek een rusthuis voor mijn merrie. Mensen die een weidemaatje zoeken voor hun paard mogen ook reageren.

Even wat informatie over mijn paard:
Het is een donkerbruine 17 jarige merrie van 1.67m.

Ik zoek voor haar:
Een rusthuis of een plekje bij mensen thuis waar ze:
*Het hele jaar door veel naar buiten kan met andere paarden.
*Het liefst snachts op stal (in ieder geval in de winter).
*All-in (dus dat ik haar niet zelf buiten hoef te zetten, mesten, voeren enz).
*Niet heel ver weg van Hoofddorp (Schiphol)
*Voor een zachte prijs.

Wie kan mij hier aan helpen?

mvg Danielle

Tess__

Re: GZ: Rusthuis voor mijn merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:45

Hoi,

Is niet echt dichtbij maar wel onwijs leuk en met fijne mensen: Sense4Horses. Mijn oude verzorgpaardje staat er. Het is in Beilen (Drenthe), voor meer info moet je maar even op de site kijken Knipoog.

Groetjes, Tessa

Ragebol1977

Re: GZ: Rusthuis voor mijn merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:02

Wij zijn kort geleden naar duitsland verhuist en hebben nog plek voor je merrie. Ze zal dan samen met mijn oude merrie (25) in de wei komen te staan. Ik heb twee ruime binnenstallen, 7000 vierkante meter weide met houten omheining en voldoende tijd om haar aandacht te geven. In september komen er nog twee merrieveulens hier. Mijn weilanden zijn in vier stukken opgedeeld dus daar zullen de oudjes geen last van hebben.
Ik vraag geen hoofdprijs. Voor ongeveer 120 euro per maand kan ze hier all in van haar oude dag genieten. De dierenarts,hoefsmid en tandarts zijn voor eigen rekening. Biks, slobber, muesli, hooi en vlas voor de stallen zit er bij in. Mijn merrie staat momenteel nog op de Kossehoeve omdat ik haar niet alleen wil hebben staan. Zondag halen we haar op en lenen we een shetlander.

Mocht het je wat lijken mag je me een PB sturen. Het kan even duren voordat je antwoord krijgt omdat we zo kort na de verhuizing nog geen internet hebben. Ik stuur jou wel even een PB met mijn telefoon nummer mocht je snel contact op willen nemen.

Groetjes Henrike