Wij zijn van plan om na de zomervakantie een nieuw paard (Tinker) te kopen.

- Wat krijg je voor geld qua verzorging en uitmesten? Het is bestveel geld dus ik ben benieuwt wat er
voor je gedaan wordt? Ik zou graag zelf willen verzorgen en uitmesten, dat de manege alleen voert,
weet iemand of dat ook een mogelijkheid is en wat er dan van de prijs afgaat?
- Kun je ook in manege/groeps lessen meerijden. Ik vind privé les namelijk niet echt nodig.
- Wat krijg je voor je geld qua spullen? Ik bedoel dan bijv. kast voor je spullen, hooi, stro, voer,
weide enz.
- Hoe is het geregelt met de rijbanen? Is het zo dat je met je eigen paard altijd wel een bak tot je
beschikking hebt, waar geen lessen worden gegeven? (binnen/buiten)
- De laatste vraag is over de inentingen. Er stond op de site dat je inentingen en wormenkuren bij
de stallingsprijs kreeg. Mijn vraag is dan: voor welke inentingen geld dat dan? Alleen voor tetanus
en influenza of krijg je paard dan ook inentingen tegen droes en rhino??
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden. Ik ga dinsdag kijken op de manege. Het is er wel een heel stuk duurder dan op een andere pensionstal, maar ik sta liever op een duurdere stal, waar mijn paardje goed staat, dan een goedkopere stal, waar mijn paardje niet goed staat.
Het probleem is een beetje dat ik de stalling zelf moet betalen en dat is beetje veel geld in je eentje!

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden en alvast heel erg bedankt!

groetjes, Manon