Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cayenne schreef:Je had toch al een leasepaard of pony?
Heb je al op de site gegoogled of contact met ze opgenomen?
AngelsDitch schreef:In ieder geval over aansprakelijkheid en over ziekenkosten...
meissielief schreef:Mag je met het paard van het erf, wedstrijden rijden?
Openingstijden
Cayenne schreef:Hoe zit het wanneer je zelf geen tijd hebt? Mag je dan zelf een verzorgster regelen en staat dit in een bepaald contract?
slimmerik schreef:Waar ga je hem stallen? Die stallingskosten komen er ook nog bij hè. Beneden Leeuwen is erg ver vanaf Barendrecht. Denk ook aan lesgeld. Etc etc.
Cassole schreef:Wow... wij zijn toch een tijdje bezig geweest om te zoeken naar een ruitertje voor een (sport)pony. Ze krijgt kosteloos 2x per week les (wordt vergoed), betaald niets, mest niet uit en wordt straks vervoerd op wedstrijden... allemaal gratis. Gek eigenlijk dat de een moet betalen en voor de ander wordt betaald.
Ontopic: ik zie dat de prijzen vanaf 50 euro zijn. Ik schat in dat die 50 euro per maand zijn voor 3 dagen of voor de 'oudjes'. Verder betalen voor koliek door toedoen van jou of altijd? Mag de pony mee naar jou en hoe zit het dan met de pony's die je maar voor 3 dagen kan leasen?
_justlove schreef:Ik heb de meeste berichten gelezen, en ben t wel met ThaGirl eensWaarom koop je geen eigen pony/paard en zoek je daar evt. een bijrijder voor?
_justlove schreef:Oke ik snap hetDan is dit inderdaad verstandiger
Ik hoop dat je er uit komt! En wie weet gaat het zo goed dat je de pony evt. kan overnemen of alsnog een eigen pony kan kopen?
Veel plezier en succes alvast!