inrijden paardelarij

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

superrizzo

inrijden paardelarij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 20:10

wie heeft zijn/haar paard in laten rijden bij de paardelarij?

hoe is dat bevallen en hoe lang hebben de paarden daar gestaan ?

alle andere informatie is ook welkom

Deaglán

Re: inrijden paardelarij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:44

Ik heb mijn paardje daar laten inrijden en dat is me zo goed bevallen dat ik er nu nog sta (in pension). Als je bij het forum van de paardelarij kijkt kan je de dagboekjes van de verschillende trainingspaarden zien.
Het is voor hen moeilijk om er een tijd aan vast te plakken want het ene paard pikt iets sneller op dan het andere. Maar om je een indicatie te geven, die van mij was vrij makkelijk en is een maand in training geweest daarna was het aan mij om haar verder door te rijden.

Ik zou zeggen, neem gewoon vrijblijvend contact met hen op en maak eens een afspraak om te komen kijken, dan kunnen zij ook tijd voor je vrijmaken om uitgebreid uitleg te geven en om event. een training mee te bekijken. Je bent natuurlijk altijd welkom maar zonder afspraak hebben ze niet altijd even veel tijd, i.v.m. trainingen en andere lopende afspraken

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 13:24

ja ik heb al een mail van hun terug ontvangen en ik ben er erg van onder de indruk.
ik ga zeker ook een afspraak maken om even te kijken.
weet je ook of je lange tijd van tevoren moet vaststellen dat je daar heen gaat om je paard daar in te laten rijden of niet ?

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:59

Die afspraak moet je idd gewoon even maken (koffie staat klaar Knipoog ), dan kan je gewoon kijken of het je bevalt. Je kan daarna gewoon op je gemakje beslissen of je het wel of niet doet.

Ik weet dat het enkele maanden geleden wel heel druk was met africhters en dat ze een behoorlijke wachtlijst hadden. Nu staan de stallen ook wel vol met africhters maar ben ik niet op de hoogte van een eventuele wachtlijst ofzo, dat kun je het best even vragen als je komt kijken.

Groetjes ingrid