Kleine, gezellige, niet al te dure stalling omgeving leeuwar

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Kleine, gezellige, niet al te dure stalling omgeving leeuwar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 16:26

hallo,

Ik denk er over om misschien van stalling te verhuizen omdat ik me niet zo prettig meer voel op de stalling waar ik nou sta.
Ik heb een aantal vereisden voor een pensionstalling en die zijn:
- In ieder geval een buitenbak die het hele jaar door goed te rijden is en anders een binnenbak erbij
- Wasplaats (het liefst met warm water)
- box van minimaal 3x3 met genoeg licht
- mogelijkheid tot weidegang in de zomer, hele dag (in een kudde!)
- in de winter overdag of in ieder geval een paar uurtjes in de paddock/weiland/bak
- Kleine pensionstalling dus niet al te veel mensen
- Uitrij mogelijkheden
- maximaal 15 km vanaf leeuwarden (camminghaburen)

Groetjes Hilde Lachen

Sjoukie1305

Re: Kleine, gezellige, niet al te dure stalling omgeving leeuwar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:47

manege de singel te Zweins, ruime boxen, paddock annex longeerbak, er komt een nieuwe 20 bij 60 buitenbak,20 bij 40 binnenbak, spoelplaats, paarden kunnen in de winter ook buiten, in de zomer overdag weidegang. Wordt 3 keer per dag gevoerd, eigen voer is ook mogelijk! Kijk eens op manegedesingel.come2me...

RianneH

Re: Kleine, gezellige, niet al te dure stalling omgeving leeuwar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:55

Ik weet niet of je nog steeds iets zoekt?
Wij hebben in elk geval zomerstalling dit jaar met misschien witnerstalling eraan.

Wat is het?
Kinderboerderij Jongiastate ligt in Bears, klein dorpje zo'n 8 km buiten Leeuwarden. De paarden staan in een groep van nu, 5 merries en 1 pony. Onbeperkt weidegang 24/7, op een aantal hectare.
De kinderboerij is klein en rustig, dus last van bezoekers heb je zeker niet. Geeft alleen maar iets extra charme. Daarnaast hebben we een kantine en terras.
Onze buitenbak is altijd goed te rijden en krijgt binnenkort een nieuwe omheining. Oude is overigeens ook nog goed.
Buitenrij mogelijkheden zijn hier vollop, na een klein half uurtje in stap beland je bij de zwette waar je ongestoord minstens een uur kan rijden. Perfecte stukken voor galop of zelfs een picknick.

Lijkt het je verder wat? Pb-dan even, krijg je meteen de stallingsprijs.