Hallo allemaal,
Graag zou ik iemand vinden die gek is van paarden en die het leuk lijkt om mij te helpen op stal en op concour. Ik rij diverse paarden voor eigenaren op concour.Dit doe ik hobby matig naast mijn studie.Wel probeer ik het natuurlijk zo proffesioneel mogelijk te doen.Momenteel heb ik alleen jonge paarden te rijden maar ik heb zelf zowel op dressuur gebied als op springgebied meerdere paarden naar het Z en verder opgeleid.
Het punt is dat ik doordeweeks eigenlijk een beetje tijd tekort kom om alle paarden voldoende aandacht te geven.Ook op concour kan ik goed wat extra hulp gebruiken.
Het gaat dan ook in eerste instantie niet om rijden maar meer om hulp bij op zadelen,longeren,toilleteren, poetsen,knuffelen wandelen etc etc.Wanneer je wel kunt rijden is het wel mogelijk om in de toekomst wat te kunnen rijden en dan voornamelijk lekkere lange buitenritten.
Op concour ga ik bijna elk weekend, zowel dressuur als springwedstrijden, dan zou het fijn wezen als je kon helpen met opzadelen,uitstappen,longeren, beetje warm rijden, hindernissen bouwen etc.
In eerste instantie gaat het niet om een betaalde baan maar zoek ik iemand die gek is van paarden,veel wil leren en die het vooral leuk lijkt! Onkosten op concour worden natuurlijk wel vergoed en voor je natje en je droogje zal ook worden gezorgd!
Eventueel kan er bij gebleken geschiktheid later wel een passende vergoeding worden afgesproken.
Ik hoop snel wat van jullie te vernemen!