Paardenfysio Albert van Es uit Beilen, ervaring?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

fUrytjj_04

Paardenfysio Albert van Es uit Beilen, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 20:50

Hai,

Wie heeft er allemaal ervaring met de fysiotherapuet Albert van Es uit Beilen?
Aangezien ik zelf op zoek ben naar een andere fysio en veel goeie dingen hoor over Albert, ben ik benieuwd wat jullie van hem vinden..

gr, fUrytjj_04

4EverHobbes

Re: Paardenfysio Albert van Es uit Beilen, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:03

Vraag Kanelly hier op Bokt eens, zij kent hem en heeft haar vroegere paard door hem laten behandelen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:54

MD-->EA GZ diensten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:00

Even de zoekfunctie gebruiken is al een keer eerder een topic over hem geplaatst.

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 13:10

Ja, ik ben er geweest. Ik zou direct tegen je zeggen:DOEN. Ik hoorde allemaal rare verhalen over dat ie met paarden enzovoort praat enzovoort. Dus ik had echt al zo iets van tja oké. Moet ik dit geloven. Dus ik heengeweest en hij wist allerlei dingen precies te zeggen. Hoe ik was, hoe mijn paard was. Wat het probleem was. Gewoon alles. Ik stond verstelt. In ieder geval is mijn paard er zeer goed van opgeknapt. Naast dat mijn paard gemasseert werd kreeg ik ook nog een voedingsadvies. Ik moest weerkomen als het weer slechter ging, maar hij wist haast wel ckr dat dit niet het geval zou zijn. En het is ook zo. Nu 3 maand verder en paard loopt weer net zoals vroeger.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:26

Same here. Ik ben er ook geweest. Dingen over je paard weet je natuurlijk nooit 100% zeker of iemand gelijk heeft (kun je niet controleren, want een paard praat nou eenmaal niet) maar de dingen die hij over mij zei klopten exact. Dingen die hij echt niet weten kon (persoonlijke eigenschappen). Heeeel apart. Hij heeft mijn paard goed losgemaakt toen. Positief dus!

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:36

Heb hem 1 keer bezig mogen zien, omdat hij ergens was waar wij toevallig ook waren en was zeer onder de indruk van deze man Ja

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 00:53

Hetzelfde hier, ben vanuit oude Tonge helemaal met paard en al naar hem toegereden, vanwege de verhalen hier op bokt. Ik voelde dat mijn merrie vast zat in haar lijf, maar kreeg het niet opgelost. Hij heeft haar behandelt en zeker gigantisch verschil. Paard ziet er zelfs anders uit.Ook vond hij dat ik de merrie moest houden, want volgens hem had ik een heel goed paard en dat ik iets te lang ben, daar moest ik maling aan hebben, zo een vind ik niet snel meer.Ik wil toch leren rijden zei hij. Ben blij dat hij de knoop voor me heeft doorgehakt. Ze stond te koop maar was stiekem al verliefd. Zeker gaan!!!