GZ stalling omgeving Venray (Limburg)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laureentje

GZ stalling omgeving Venray (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:26

hallo,

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar stalling in de omgeving van Venray.

Ik werk sinds een paar jaar in Venray en aangezien ik daar nog wel even blijf zitten wil ik ook die richting uit gaan verhuizen, maar ik heb ook een paar paarden. Ik neem er drie mee, twee grote paarden en een shetlander. Ik zoek stalling en weiland.

Het liefst zou ik graag een plek willen vinden bij een boer, maar ik moet mijn horizon ook verbreden en verder kijken. Ik heb geen enkel probleem om zelf dingen te moeten doen als voeren, mesten etc. want dat doe ik nu ook. Heb twee van mijn paarden nog thuis staan en eentje staat ergens anders. Dus ik ben heel erg gewend om alles zelf te doen.

Natuurlijk is prijs van belang, maar ik ben ook realistisch.

Als iemand iets weet (misschien zelfs met woonruimte voor mij erbij) in de omgeving van Venray en omstreken, dus ook Ijsselsteijn, castenray, meerlo, wanssum, well, etc dat zou ik geweldig vinden.
Ik heb wel woonruimte gevonden in merselo maar dat komt pas in december vrij en als ik iets anders kan vinden is dat ook goed.

Weet je iets, laat dan een berichtje achter of mail mij.

Hartstikke bedankt.

Groetejs Renske

peaches

Re: GZ stalling omgeving Venray (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:47

Er staat een advertentie op marktplaats in venray...Ik ben er zelf wezen kijken en het zijn hele aardige mensen. De stal die hij nu heeft staan is niet veel sopes maar die zou hij willen verbouwen heeft hij toen gezegt..ligt eraan wat er kwam te staan..de wei is niet heel groot maar je zit op 5 minuten lopen van de manege en je zit midden in het bos en de buurman heeft een buitenbak waar misschien wel gebruik van gemaakt mag worden. Voor mij ging het niet door omdat ik niemand kon vinden die zijn paard bij de mijne wilde zetten en ik wilde niet dat hij alleen zou komen te staan maar ik vond de plek ideaal!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:03

heyhey,

ik weet niet of het wat voor je is maar ik let altijd op de advertenties op marktplaats en zag dat deze er stond.
hier verhuren ze een weide met stallen hoe of wat verder weet ik niet maar misschien wel de moeite waard voor jou om te bellen en te informeren.

http://link.marktplaats.nl/138485218

als je nog een leuke en goed pensionplaats zoekt in de omgeving van venray dan raad ik je de pensionstal in merselo aan, ik weet even niet meer hoe hij heet maar er is er maar eentje in dat gat Knipoog
ik heb er zelf een hele tijd met mijn paard gestaan, ze hebben een mooie overdekte manege, grote stallen en dagelijkse weidegang in groepen of apart ook in de winter, gewoon super dus.
er worden lessen gegeven vanuit de rijvereninging maar je mag ook je eigen instuctie meenenemen, in de zomer is er een spring weide en je rijd zo t bos in.
de eigenaar heet met de voornaam peter.
weet alleen niet of het dan te duur word, ze vroegen toen pension voor een paar 190 euro per maand, voor een pony weet ik niet en durf ook niet te zeggen of de prijs omhoog is gegaan.

succes

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 15:17

Bedankt pre,
in merselo ben ik vandaag geweest en het ziet er inderdaad super uit, maar helaas deden ze geen paard en pony apart weiden, dus was geen optie.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:07

ow wat jammer, dat deed peter voorheen wel altijd zonder problemen.
die van mij heeft er altijd gewoon in de groep gestaan zonder moeite maar niet iedereen heeft dat graag he.
er zit ook nog een pensionstal genaamd het zwarte water in venray, weet verder niet of dat wat is want ik ken de mensen verde niet maar misschien wel de moeite om eens naat te informeren.

succes