GZ Betaalbare stalling omg. Leusden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Donna_

GZ Betaalbare stalling omg. Leusden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 20:48

Hallo allemaal Lachen.

Ik ben opzoek naar een betaalbare stalling in omgeving Leusden. Ik heb alleen een fiets tot mijn beschikking, dus het moet voor mij wel te doen zijn.
Het is een vereiste dat ze dagelijks buiten staan, want Dandy heeft artrose, en moet daarom het liefste in beweging blijven. Zelf uitmesten is in principe geen probleem.

Wie O Wie weet een stalletje voor mij?
Ik hoor het graag! Het heeft geen erge haast, dus als je iets weet wat pas over een aantal maanden vrijkomt; No problem! Haha!.

Dandy is makkelijk met binnen en buiten zetten, en is een prima gezelschapspaard/weidemaatje. Hij is al behoorlijk op leeftijd, dus erg wild zal hij niet meer doen Knipoog

Afbeelding

Ik hoor het graag! Haha!
Groetjes, Donna.

Karin_88

Re: GZ Betaalbare stalling omg. Leusden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:38

Misschien is het handig om een budget neer te zetten??

Ik hou in elk geval mijn ogen open voor je Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:07

PB Lachen

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:49

op de stal waar mijn paard staat, www.pensionstal-kleinheiligenberg.nl , hebben ze ook een self-servoce stal. dan moet je zelf mesten, en bij toerbeurt binnen/buiten zetten en voeren. gezellig clubje mensen!

er is een wachtlijst, maar als je geen haast hebt kun je je er miscshien op laten zetten? het is echt heel fijn op die stal, ik sta er zlef nu ruim 1 jaar en hoop nog lang te blijven! (sta zelf wel volpension, maar dat zocht je niet, toch?).

succes! anders eens bij boeren langs de Heetvelderweg (Treek) proberen misschien?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 15:49

Dankjewel Lachen En ik moet zeggen dat ik weinig heb met Klein-Heiligerberg, vind het altijd zo druk Knipoog Maar in ieder geval bedankt voor je reactie Haha!. Ik heb inderdaad een aantal boeren op het oog die ik eventjes ga 'stalken' haha Lachen

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:25

druk? nou, dat vind ik juist erg meevalen, zeker voor zo'n grote stal. vaak ben ik alleen met rijden. rustiger dan dat ga je het niet vinden, haha! ook kennissen en familie vinden het altijd zo'n oase van rust daar.

maar goed, ieder zijn mening. succes met zoeken!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:32

Ik heb ook een half jaar op klein heiligenberg een paard verzorgt. Op bepaalde tijdstippen is het wel erg druk. En op de stal waar mijn huidige verzorgpaarden staan is het altijd rustiger dan wat ik ooit meegemaakt heb op KH. Maar de KH is gewoonweg 5x groter. 's Ochtends is het idd wel erg rustig vaak ja.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:55

ik kom er zelf op heel wisselende tijden en maak het zelden druk mee. na etenstijd is het druk ja, maar als je dat mijdt vind ik het heerlijk rustig hoor.

maar goed, ieder z'n ding. als je ergens alleen bij een boer staat is het vast rustiger. Knipoog